دستگاه خشک کن صنعتی برای انواع میوه – ماشین سازی طیب لی


دستگاه خشک کن صنعتی برای انواع میوه – ماشین سازی طیب لی

دستگاه های خشک کن انواع میوه و سبزیجات و گوشت . دستگاه ها برقی تک فاز کم مصرف مناسب برای شروع کسب و کار جدید. بی صدا . دستگاه های شرکت ای جی مناسب برای استفاده در منزل و مغازه و کارگاه. دستگاه تمام استیل غذایی 304 . مناسب برای انواع میوه ،سبزی ،گوشت ، نان ، ماست ….
 البته استفاده از این دستگاه ها بسیار رایج شده و هر کدام از انواع آن برای تولیدی های مختلفی مناسب می باشد. از این نوع خشک کن ها برای تولید انواع میوه و سبزی جات خشک در ظرفیت های چند صد کیلو تا چند تن کاربرد دارند و در سراسر جهان به کار گرفته می شوند.

برای راه اندازی این صنعت و حرفه ی پر درآمد(خشک کردن میوه و سبزیجات)و کم ریسک باید به بسیاری از نکات ریز اما حائز اهمیت توجه نمود و در این راه از نصایح و پند های صاحبان تجربه و مهندسین ماشین سازی طیب لی نیز  بهره برد.

همانطور که در مطالب فوق گفته شد شما ابتدا نیازمند یک مکان و یا اتاق و یا کارگاهی سقف دار در حدود12الی80متری هستید که با توجه به میزان سرمایه و نوع دستگاه انتخابی این ابعاد متغیر هست.

بحث بعدی بعد از انتخاب کارگاه و یا همان مکان اشتغال شما نیاز مند حداقل 3 نیروی کار انسانی هستید برای مراحلی همچون:گندزدایی،شست و شو میوه و سبزی،پوست گیری و هسته گیری و اسلایس میوه ها و چیدمان آن ها بروی سینی های دستگاه خشک کن.

بحث بعدی برای راه انداری کسب و کار میوه خشک باید ابتدا یک کارگاه مجهز به تمامی تجهیزات را آماده کنید که برای تجهیز این کارگاه شرکت ماشین سازی طیب لی می تواند تمامی تجهیزات را در اختیارتان بگذارد به علاوه  ممکن است بخواهید  برای گسترس کار خود مجوز هایی اخذ نمایید که جای هیچ گونه نگرانی و استرسی نیست چرا که مشاوران و مهندسان شرکت ماشین سازی طیب لی در این امر نیز شمارا راهنمایی کرده و بهترین راهکار ها و پیشنهاد ها را به شما خواهند داد و کار را برای شما آسان ،و تا انتهای مسیر شما را در گرفتن این مجوزات حمایت میکند.

نکته ی قابل عرض بعدی که مهم ترین بخش هر کسب و کاری می باشد که بتوان محصولات تولیدی خود را به فروش رساند که شرکت ماشین سازی طیب لی در امر فروش نیز شما را همراهی می کند.

بحث قابل عرض دیگر وجود یک دستگاه خشک کن با کیفیت و مناسب می باشد که این امر با وجود مهندسین و دستگاه های ماشین سازی طیب لی بسیار آسان و در دسترس قرار گرفته است،

با توجه به اینکه دستگاه سبزی خشک کنی از جمله تجهیزات به روز می باشد و از کاربرد ها و قابلیت های متفاوت با ظرفیت های مختلف طبقه بندی میشوند از این رو جهت دریافت قیمت دستگاه خشک میوه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش ها

خشک کنخشک کن گوشتخشککن سبزیدستگاه خشک کنمیوه خشک کنمیوه خشک کن خانگیمیوه خشک و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *