دستگاه خشک کن صابون صنعتی گروه ماشین سازی طیب لی

یکی از پرکاربردترین محصولات بهداشتی، که معمولا در هر خانه‌ای پیدا می‌شود، صابون است. تنوع صابون در بازار بسیار زیاد است.انسان ها در قدیم متکی به دیگران و یا کارخانه های متعدد نبودند که برایشان مواد بهداشتی تهیه کنند. در حقیقت تهیه صابون دست ساز یک وظیفه مهم خانوادگی برای زنان به حساب می آمد.

اگر فکر می کنید تهیه صابون توسط دستگاه خشک کن صابون کاری طولانی است باید بگوییم که کاملا در اشتباهید زیرا شما می توانید در عرض کمتر از چند ساعت برای چند ماه فروش  صابون عالی  تهیه کنید و همچنین از طبیعی بودنش مطمئن باشید و یک کسب وکار خانگی و یا در حد صنعتی و یا نیمه صنعتی راه اندازی کنید.

در واقع هیچیک از صابون های شیمیایی تجاری استثنا نیستند و همه آنها شامل مواد خطرناک هستند.در واقع این مواد شیمیایی نه تنها مزایای کمی برای سلامتی تان دارند بلکه حتی می توانند برایتان خطرناک هم باشند. اما خوشبختانه می توانید با تهیه یک صابون دست ساز توسط دستگاه خشک کن صابون گروه ماشین سازی طیب لی  برای خود از تمام این نگرانی ها خلاص شوید.

برای شروع هر کسب و کاری و کارآفرینی باید به چند عوامل توجه کنیم:

1-چه محصولی انتخاب نماییم

2-برای تولید به چه دستگاه هایی نیاز داریم

3-بازار فروش و یا هدف این محصول کدام بازار است

4-سرمایه اولیه برای شروع کار چقدر باید باشد

ما امروز تصمیم گرفتیم به تمام این سوالات به طرز واضع و کاربردی توضیح دهیم که بتوانیم در جهت اشتغالزایی و افزایش تولید قدمی برداشته باشیم.

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های 40, 150, 300 و 450 کیلوگرم در هر پارت ساخته می‌شوند.
کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی 900 کیلوگرم در ساعت است.
نکته مهم : منظور از ظرفیت دستگاه میوه خشک کن، ظرفیت ورودی محصول است و عدد آن نشان دهنده میزان محصول قابل خشک شدن در هر بار استفاده از دستگاه میوه و سبزی خشک کن است.

دستگاه خشک کن خانگی برای مصارف خانگی در حجم تولید پایین جهت خشک کردن انواع میوه ها و سبزیجات و گیاهان داروئی مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت راه اندازی خط تولید چیپس میوه با کارشناسان ما در تماس باشید .

ساخت صابون با عطر مرکبات

شما حتی می توانید در ساخت صابون با دستگاه خشک کن ابتکار به خرج داده و از میوه ها درون صابون استقاده کنید تا عطر مرکبات درون صابون پخش شود و شکل و شمایل بهتری پیدا کند.

این صابون را می‌توانید با روش ذوب‌کردن و ریختن تهیه کنید. برای تهیه این صابون، به‌ مواد اولیه نیاز ندارید؛ پس کار بسیار ساده است. پایه صابون‌های شیری برای این صابون بسیار مناسب‌اند. آنها را ذوب کنید و در قالب بریزید. برای معطرکردن این صابون، از اسانس مرکبات و برش‌های خشک‌شدهٔ مرکباتی مانند پرتقال استفاده کنید. سپس آن ها را درون دستگاه خشک کن صابون قرار دهید و اجازه دهید تایم خشک شدن سپری گردد.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغال زاییبهترین دستگاه خشک کنچگونگی خشک کردن میوهخرید خشک کن ارزانخرید دستگاه سبزی و میوه خشک کنخشک کن صابوندستگاه میوه و سبزی خشک کن ایرانیصابون خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *