دستگاه خشک کن سبزی اتومات


خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اتومات ماشین سازی طیب لی

امروزه حفظ و نگهداری محصولات غذایی با توجه به رشد جمعیت و کمبود مواد غذایی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و روز به روز اهمیت جلوگیری از اتلاف مواد غذایی و طولانی نمودن زمان ماند آنها بدلیل رشد صادرات و بدست آوردن بازارهای پایدار بیشتر نمایان میگردد .

در گذشته خشک کردن به صورت سنتی با قرار دادن جلوی نور آفتاب انجام می گرفت و اصول بهداشتی به طور کامل رعایت نمی شود و حجم مشخصی از محصول به زمان زیادی نیاز داشت که خشک شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه خشک کن هایی طراحی شده اند که با سرعت زیاد حجم بالایی از محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن با رعایت اصول بهداشتی خشک می کند.

انواع دستگاه خشک کن سبزی:

دستگاه های خشک کن به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند: دستگاه خشک کن کابینتی و دستگاه خشک کن تونلی.

اهمیت اقتصادی توسعه صادرات میوه جات خشک شده، توزیع نامناسب منابع غذائی و انواع محصولات کشاورزی و فصلی و منطقه ای بودن تولید بسیاری از محصولات در جهان از جمله دلایل اهمیت خشک کردن میوه جات میباشد.

اشتغالزایی با میوه خشک:

امروزه دیگر استفاده از میوه های خشک شده تنها برای نگه داری نمی باشد و تبدیل به یک صنعت  شده است که با استفاده از این صنعت می توان به مقدار مناسبی در آمد زایی کرد.

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن:

از مزایای استفاده از دستگاه های خشک کن، سرعت بخشیدن به امر تولید، رعایت شدن اصول بهداشتی، تولید محصولی با کیفیت بالاتر، کاهش دور ریز و غیره می باشد. شرکت آراد ماشین تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید خشک کردن میوه و سبزی را طراحی و تولید می کند.

 برای اینکه میوه خشک شما به صورت یکدست و صاف خشک شود باید از دستگاه میوه خشک کن استفاده کنید.

کار با دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی:

بعد از خرید دستگاه های خشک کن میوه و سبزی شما باید بتوانید به خوبی با آن ها کار کنید و تمامی ویژگی های آن را بشناسید چرا که بدون آموختن این موارد خرید بهترین دستگاه نیز برای شما مفید نخواهد بود.

میوه خشک ماشین سازی طیب لی:

در این بازار شما می‌توانید انواع میوه‌های خشک را از دسته‌بندی آجیل و خشکبار به‌صورت تک میوه یا مخلوطی از میوه‌ها، به مقدار دلخواه از صد گرم تا چند کیلوگرم سفارش دهید. همچنین می‌توانید قبل از ثبت خرید، محصولات را از نظر قیمت، کیفیت و سلامت، مقایسه کنید.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

تجهیزات خشک کردن میوهچگونگی خشک کردن میوهخرید خشک کن خانگیخرید دستگاه خشک کن میوه گازیخشک کن سبزیدستگاه خشک کنمیوه و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *