دستگاه خشک کن دست دوم/ماشین سازی طیب لی


دستگاه خشک کن دست دوم/ماشین سازی طیب لی

در شروع هر کاری و یا خرید محصولی اولین سوالی که فکر مخاطب را به خود مشغول می کند قیمت آن است.
در این مطلب به بررسی قیمت دستگاه میوه خشک کن خواهیم پرداخت.
مهم ترین عامل قیمت گذاری کیفیت محصول و کارایی آن می باشد اما خبر خوش برای شما!!! ما دستگاه هایمان را به مناسب ترین قیمت ممکن به شما عرضه می کنیم.

همان‌طور که می‌دانید درختان میوه، بوته‌ها و گیاهان توت در فصل تابستان، پر از بار و محصول هستند؛ بنابراین مصرف انواع میوه‌های تازه و محلی در این فصل، کار راحتی است اما با نزدیک شدن به پاییز، این میوه‌ها طعم شیرین و دل‌پذیرشان را از دست می‌دهند و بسیار کمیاب می‌شوند؛ اما اصلا نترسید. با جمع‌آوری میوه ها در فصل گرما – یعنی وقتی میوه‌های تازه و خوشمزه در بازار فراوان هستند – و ذخیره کردن آنها برای زمستان، دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید.

هنگامی که بحث مصرف میوه در فصل سرما به میان می‌آید، شما سه گزینه پیش رو دارید: استفاده از میوه‌ی کنسروی، میوه‌ی منجمد یا میوه خشک.

عملکرد دستگاه خشککن:

این دستگاه با گرفتن آب میان بافتی مواد غذایی آنها را بدون پخت خشک میکند.این دستگاه به شیوه کاملا بهداشتی میوه ،سبزیجات و مواد غذایی شما را خشک کرده تا بتوانید از آنها به عنوان تنقلات سالم یا میان وعده در تمام فصول استفاده نمایید .در ضمن عملکرد این وسیله بدین صورت است که هوای گرم با استفاده از  فن مجهز در درون دستگاه به چرخش در می آید و تمام مواد غذایی را بصورت یکنواخت خشک میکند.

نحوه خشک کردن سبزی در دستکاه خشک کن سبزی؟

اول از همه زمانی که می خواهید سبزی ها را برای قراردادن در دستگاه خشک کن سبزی آماده کنید آن هارا بمددت 1-2 ساعت در تشت آب سرد قرار دهید این کار باعث سرحال شدن سبزی های شما میشود و هر بار سبزیجات خیسانده شده را از روی آب جمع‌آوری کرده و گل و لای ته‌نشین شده را دور بریزید.

تنظیم دمای خشک کن میوه

 و زمان سنجی آن به صورت تقریبی است به همین دلیل قبل از بیرون آوردن میوه خشک از دستگاه باید بررسی کنید که آیا کاملا خشک شده و حالت غیر چسبنده دارد یا نه ! ودر صورت مشاهده رطوبت و چسبندگی در محصولتان بایستی مدت زمان بیشتری در دستگاه قرار بگیرد.

خشک کن های هوایی در تولید کلوچه، میوه خشک، سبزی خردشده و غذای حیوانات خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. این خشک کن ها با سرعت بالا موادغذایی را کریستاله می کنند (یعنی آب از سطح محصول حذف و طی یک مرحله از خشک کن خارج می شود). به این ترتیب مواد شبیه تر به شکل اولیه شان خشک می شوند، رنگ، بو و مزه بهتری دارند، خواص تغذیه ای خود را حفظ می کنند و از آلودگی های محیطی دور هستند.

مصرف دستگاه خشک کن:

این دستگاه را میتوان براحتی در اشپزخانه ، گوشه تراس، پارکینگ و غیره قرار داد . مصرف برق در این مدل خشک کن میوه بسیار پایین است و کاربر به راحتی و بدون نگرانی از مصرف برق انرا ساعت ها روشن نگه دارد ؛ اگر به صورت ساده بخواهیم مثالی برای مصرف برق دستگاه خشک کن میوه و سبزی بیاوریم باید بگوییم چیزی معادل یک لامپ مهتابی مصرف دارد .

با توجه به معیار های فوق و قیمت روز لوازم و مواد خام اولیه در بازار قیمت روز میوه خشک کن ها تعیین میشود .

متاسفانه به علت نوسانات قیمت از درج قیمت خشک کن میوه و سبزی در این صفحه تا اطلاع ثانوی معذوریم .

میوه خشک های درشت خریدار بیشتری دارند و همچنین از کیفیت بیشتری برخوردار هستند .

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کن سبزی صنعتیخرید دستگاه خشک کنخرید میوه خشک کنسبزی خشککنسبزی خشککن ایرانیمیوه خشکمیوه خشک کنمیوه خشک و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *