دستگاه خشک کن خانگی-طیب لی

دستگاه خشک کن خانگی-طیب لی

همانطور که از نام دستگاه خشک کن خانگی معلوم است، این دستگاه جهت خشک کردن میوه ها وسبزیجات در خانه تعبیه شده است. البته برای انتخاب یک دستگاه خشک کن استاندارد باید ویژگی های مختلفی را مدنظر قرا دهیم.

برای مثال باید نوع سوختی که مصرف می کند، ظرفیت دستگاه، جنس ساخته شده دستگاه و … از جمله نکاتی است که قبل از خرید یک دستگاه استاندارد بهتر است که به آن ها توجه کنید. دستگاه خشک کن خانگی می تواند میوه ها را با کیفیت برابر با کیفیت کارخانه ها به شما تحویل دهد. بی شک داشتن چنین دستگاهی در خانه می تواند برای شما بسیار جذاب باشد چرا که میوه های خشک شده امروزه جایگاه ویژه ای در سبد غذایی همه ما دارد.

اما همانطور که متوجه شدید، دستگاه خشک کن خانگی میوه می تواند شما را در خشک کردن میوه و تبدیل آن ها به چیپس کمک کند. این نوع دستگاه ها با ابعاد بسیاری کوچکی که نسبت به نوع نیمه صنعتی و صنعتی خود دارند می توانند به راحتی جای خود را در خانه های شما پیدا کنند. البته شاید بعضی از شما به فکر یک کسب و کار کوچک خانگی بوسیله این دستگاه هستید، در این رابطه نیز شما می توانید در راستای تولید میوه خشک شده برای فروش به عطاری ها، قنادی ها و یا سایر کسب و کار های دیگر قدم بردارید.

 

قیمت دستگاه میوه خشک کن -طیب لی

شما با توجه به حجم کار و فضایی که مد نظر دارید می‌توانید ظرفیت دستگاه را انتخاب کنید. به عنوان مثال کسانی که در منزل برای مصرف خانگی میوه خشک می‌کنند، مطمئنا دستگاه های کوچک با ظرفیت پایین بسیار مناسب کار این افراد می‌باشد و یا کسانی که برای کسب درآمد به دنبال راه اندازی کارگاه میوه خشک هستند مطمئنا مدل های صنعتی و استفاده از دستگاه های با ظرفیت بالا برای این افراد مقرون به صرفه است.

 

نکته قابل توجه:

این است که کیفیت میوه خشک شده در مدل های برقی و گازی تفاوت چندانی ندارد و عموعا تصور بر این است که دستگاه برقی میوه خشک باکیفیت تری تولید می‌کند، ولی عملا این‌طور نیست و کیفیت میوه خشک شده با هر دو سوخت یکسان می باشد.

پس اگر قصد خرید دستگاه خشک کن میوه با ظرفیت کم را دارید انتخاب بین مدل برقی و گازی بستگی به شما دارد ولی در مدلهای با ظرفیت بالا و صنعتی حتما از دستگاه های با سوخت گاز استفاده کنید.

امروزه ایران با دستیابی به فناوری ها و تکنولوژی های گوناگون موفق به ساخت و تولید بهترین نمونه های دستگاه های خشک کن میوه و سبزی شده است که شرکت ماشین سازی طیب لی یکی از این کارخانه های موفق در ساخت دستگاه های خشک کن کابینی،تونلی،آفتابی و … می باشد.

با این حال بسیاری از افراد مایلند از دستگاه های داخلی و وارداتی که در این شهر عرضه شده نیز بازدید نمایند که البته در ابتدای امر نیازی به سفر نداشته و می توانند موارد مختلف را از طریق اینترنت پیگیری نموده و برای خرید نهایی مراجعه ی حضوری داشته باشند

در واقع عرضه مستقیم و درب کارخانه از روش های فراگیری است که امروزه برای بسیاری از محصولات کاربرد دارد و در مورد خشک کن میوه و سبزی  نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه خشک کن ارزانخرید دستگاه سبزی خشک کندستگاه خشک کن میوهسبزی خشکسبزی خشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *