دستگاه خشک کن جوانه گندم – ماشین سازی طیب لی


دستگاه خشک کن جوانه گندم – ماشین سازی طیب لی

از سوی دیگر مصرف جوانه گندم خستگی مفرط، ضعف و بی حالی را کاهش می‌دهد. ویتامین B1 موجود در جوانه گندم نیز، برای تعادل سیستم عصبی ضروری است.

همچنین خواص جوانه گندم در رفع بی‌خوابی، بروز یائسگی زودرس، اختلالات قلبی و دیابت هم می‌تواند مفید و مؤثر باشد.

بنا بر توصیه متخصصان، کسانی که از سوء تغذیه رنج می‌برند  یا منع استفاده از سبزی‌ها را دارند، می‌توانند با تهیه جوانه گندم و مصرف مداوم آن، از کمبود  ویتامین ها و املاح معدنی طبیعی بدن جلوگیری کنند.

دستگاه های مختلف خشک کن می توانند به خوبی و به سرعت، تمامی مراحل خشک کردن را انجام دهند، بنابراین می توان با خرید هر مدل از آنها در این کار موفق شد. ویژگی ها و قدرت تولید هر دستگاه خشک کن گندم و جوانه گندم بستگی به نظر و تصمیم تولیدکننده و البته خواست مشتری ها در بازار دارد. هر دستگاهی تناژ تولیدی متفاوت و البته ابعادی مختلف خواهد داشت.

مزایای شغل میوه خشک کنی

مهمترین مزیت این شغل این است که میوه های خشک شده هرگز روی دست نمی مانند. همانطور که گفتیم طول عمر آنها بیش از یک سال بوده و امکان دور ریختن آنها در این مدت هرگز وجود ندارد. نکته بعدی علاقه مردم به استفاده از میوه‌های خشک است.

بازاریابی نقطه عطف موفقیت در شغل میوه خشک کنی

مهمترین بحث در این موضوع، بازاریابی برای محصولات خود است. شما باید بتوانید در شبکه‌های اجتماعی محصولات خود را به خوبی تبلیغ کنید. اغلب مخاطبان با دیدن میوه های خشک شده به وجد آمده و به سرعت برای خرید آنها اقدام می کنند. مهمترین کار نیز جلب اعتماد مشتریان از میزان کیفیت و بهداشتی بودن محصولات است. از این رو بهتر است مهر وزارت بهداشت و همچنین کد مجوز خود را در پیج خود درج کنید.

طرز ساخت یک دستگاه خشک کن خوب

طرز تهیه و ساخت خشک کن ها با یکدیگر متفاوت هستند و روش ساخت متفاوتی با هم دارند مثلا خشک کن ها به چند دسته تونلی و خشک کن پنوماتیک ،خشک کن دوار یا خشک کن مایع،خشک کن خورشیدی یا خشک کن کابینتی تقسیم میشوند که روش ساخت و ظرفیت همگی با هم متفاوت است اما در نهایت همگی انها کار خشک کردن را انجام میدهند با ظرفیت ها و قیمت های مختلف و حتی کیفیت های مختلف که برخی از سازنده ها بخاطر ندادن اطلاعات کافی به خریدارن خود باعث گمراهی بیشتر آن ها و انتخاب دستگته نامناسب میشوند که در ادامه بیشتر راجب این قضیه توضیح خواهیم داد.

بعد از دودوتا چهارتا کردن سرمایه ی خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی و تجهیزات و میوه تازه نوبت آن رسیده است که دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی مناسبی را با تحقیقات مکفی برگزینید تا در طول مسیر علاوه بر داشتن آموزش ها و پشتیبانی از طرف شرکت سازنده،بتوانید محصولی با کیفیت  را ارائه دهید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای سلامتی خود و خانواده تان ارزش قائلید و قصد دارید از میوه های خشک شده به عنوان درآمدی در منزل و یک حرفه از آن بهره ببرید و در کنار آجیل و خشکبار از میوه خشک شده هم استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی ماشی سازی طیب لی است.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش هااخبار

اسلایس میوهبهترین دستگاه خشک کنتجهیزات خشک کردن میوهخرید خشک کن میوه خانگیخرید دستگاه خشک کن ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *