دستگاه خشک کن تخمه ماشین سازی طیب لی


خرید دستگاه خشک کن تخمه  آفتاب گردان ماشین سازی طیب لی

این گیاه در زمین های بازی بسیار عالی و در حین رانندگی طولانی بسیار مفید است. تخمه آفتابگردان یک گیاه بومی آمریکای شمالی است که به یک اساس در فرهنگ های جهانی تبدیل شده است. علی رغم اندازه کوچکشان، تخمه های آفتاب گردان سرشار از منابع ویتامین ها و مواد معدنی و روغن های ضروری هستند. نه تنها خوراکی عالی می باشند بلکه فواید خارق العاده ای نیز برای سلامتی دارند.

خواص تخمه آفتاب گردان:

یکی از بهترین ترکیبات تخمه آفتابگردان، محتوای بسیار بالای ویتامین ای آنهاست. ویتامین ای می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان برای پوست عمل کند و آن برای جوان سازی پوست به وسیله افزایش جریان خون و کاهش چین و چروک، شناخته می شود.

تخمه آفتابگردان حاوی ویتامین ای است که از گسترش و نفوذ رادیکال های آزاد در بدن جلوگیری می کند، از آنجا که این رادیکال ها می توانند منجر به آسیب های مختلفی به سلول ها شوند. این ویتامین همچنین به عملکردهای خاصی از سیستم گردش خون کمک می کنند.

خشک کن تخمه :

دستگاه خشک کن ماشین سازی طیب لی دستگاه خشک کن خشکبار به تور کلی برای خشک کردن خشکباری مانند : پسته ، بادام زمینی ، شاه بلوط ، انواع تخمه و سایر آجیل ها استفاده می شود .

دستگاه خشک کن خشکبار برای حذف رطوبت از محصول آجیل و خشکبار و خشک کردن محصول استفاده می شود.

حرارت تولید شده از طریق المنت های برقی یا مشعل گازی و گردش هوای داغ یکدست به خشک شدن محصول کمک می کند.

دستگاه به صورت کاملا هوشمندعملیات خشک کردن محصول را انجام می دهد. سوخت مصرفی دستگاه با توجه به درخواست مشتری می تواند برقی،گازی  یا دوگانه باشد.

انواع روش های خشک کردن:

1-خشک کردن به روش طبیعی:مثل آفتاب و سایه خشک

2_روش مصنوعی با استفاده از دستگاه ها خشک کن دستگاه میوه و سبزی و فر

خریداران می توانند با توجه به نیاز و بودجه ی در نظر گرفته شده بهترین و با کیفیت ترین دستگاه را به صورت آنلاین یا حضوری از شرکت ماشین سازی طیب لی خریداری کنند.

می توانید با استفاده از دستگاه میوه خشک‌کن خانگی ماشین سازی طیب لی  به طور کامل میوه های مختلف  و سبزیجات مختلف را خشک کنید. با این کار از سلامت میو‌ه‌های خشک شده و سبزی های خشک شده نیز مطمئن خواهید بود.

ویژگی دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:

یک دستگاه خشک کن باید توانایی خشک کردن میوه ها را به صورت کاملا یکنواخت داشته باشد و برای این کار باید دستگاه بتواند به خوبی خط جریانی را در داخل دستگاه کنترل نماید.

استفاده از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی گروه ماشین سازی طیب لی برای راه اندازی کسب و کار و کارگاهی برای تولید چیپس میوه، تولید سبزیجات خشک، تولید لواشک و غیره، درآمد خوبی را فراهم می کند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

آجیل خشک کنآموزش نحوه خشک کردنبهترین دستگاه خشک کنچگونگی خشک کردن میوهخرید خشک کنخرید خشک کن میوه خانگیخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزیمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *