دستگاه خشک‌کن انگور | تولید کننده انواع دستگاه خشککن طیب لی


دستگاه خشک‌کن انگور | تولید کننده انواع دستگاه خشککن طیب لی

شما می توانید انگورها را به روش های صحیح، بدون اینکه ویتامین خود را از دست دهد در این دستگاه خشک نمایید. استفاده کردن از دستگاه‌ خشک کن انگور و مویز به شما کمک می کند تا مقدار زیادی انگور را در مدت زمان کمی خشک نمایید علاوه بر این خشک کردن به شیوه های گذشته، نیاز به مکان بزرگی برای پهن کردن انگور‌ها بود در حالی که این نوع ماشین جای کمتری را اشغال می کند.

فواید انگور:

میوه‌ ای است که از هزاران سال قبل زیر کشت می‌رفته و در دوران‌ کهن، مورد تمجید و احترام بسیاری از تمدن‌های دوران باستان بوده است. نهال انگور؛ به صورت خوشه‌ای روی درختی به نام درخت مو رشد می‌کند و در مناطق معتدل در سراسر جهان از اروپا و آفریقا گرفته تا استرالیا و آمریکا و صد البته ایران پرورش داده می‌شود.

این میوه‌ی دوست داشتنی محصولات فراوری شده‌ی زیادی دارد و خاصیت انگور؛ در کنار طعم بی نظیرش باعث شده تا به یکی از پرطرفدارترین میوه‌ها در دنیا تبدیل شود.

خشککردن انگور با خشک کن های ماشین سازی طیب لی:

استفاده از دستگاه خشک کن انگور مزیت های فراوانی مانند کار کردن در تمام ساعات شبانه روز و همچنین حتی در روزهای ابری و بارانی خواهد داشت به همین جهت سال هاست باغداران زیادی رو به استفاده از این دستگاه بسیار مفید آورده اند. برای خشک کردن انگور در انواع مختلف می توان بهترین و پرقدرت ترین دستگاه میوه خشک کن را به کار گرفت که هر کدام ظرفیت و قدرت تولید متفاوتی دارند.

با خرید دستگاه خشک کن انگور، می توانید در طول شبانه روز مقدار زیادی انگور را به مویز تبدیل کنید. خرید این نوع دستگاه کار شما را آسان و راحت کرده و موجب جلوگیری از لهیدگی، جلوگیری از دانه شدن انگور، حفظ ظاهری انگور، رعایت همه ی موازین بهداشتی می شود.

چرا باید انگور مصرف کنیم:؟

تحقیقات نشان داده‌اند که این ماده می‌تواند با کاهش التهاب، نقش یک آنتی اکسیدان را در بدن ایفا کرده و با جلوگیری از رشد و گسترش سلول‌های سرطانی در بدن، از ما در برابر این بیماری محافظت کند.

اگرچه ترکیب مواد مفید بی نظیر موجود در فواید انگور؛ در کنار هم می‌توانند باعث خاصیت انگور در درمان سرطان باشند. علاوه بر رسوراترول، انگور شامل مقدار خوبی از کوئرستین، آنتوسیانین و کاتچین است که همه‌ی آن‌ها می‌توانند به ایمن سازی بدن در برابر سرطان کمک کنند.

 

برخی از ویژگی های یک دستگاه خشک کن با کیفیت:

تهویه مطبوع دستگاه ها،هدایت جریان داخل دستگاه ها،دارا بودن سنسور رطوبت و دما،استفاده ااز دمنده ها و مکنده های مناسب در جای مناسب و…

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه خشک کن با ضمانتخرید دستگاه خشککنخشککن خانگیمیوه خشکمیوه خشک و سبزی خشکمیوه خشک و سبزی خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *