دستگاه تمام اتوماتیک خشک کن صنعتی میوه و سبزیجات ماشین سازی طیب لی


دستگاه تمام اتوماتیک خشک کن صنعتی میوه و سبزیجات ماشین سازی طیب لی

برای خشک کردن انواع میوه -سبزی-گیاهان دارویی-صیفی جات- مواد شیمیایی مرطوب-خرما-کشک-لواشک و…. نیاز به دستگاه خشک کن داریم .

تولید این محصول با دستگاه میوه خشک استاندارد می تواند سود آوری مناسبی را نصیب تولید کننده داخلی کرده و مانع واردات میوه خشک از کشورهایی مانند تایلند به ایران می شود و در نتیجه کارآفرینی بسیار سودآوری برای شما میباشد.

گر در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و تحقیقات گسترده ای کرده باشید، با  در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف راحت  می توانید یک انتخاب عالی و پر سود برای سرمایه گذاری داشته باشید. از این رو بهترین راهکار ارتباط گرفتن با عرضه کننده های تخصصی و بزرگی همچون مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

جنس دستگته های خشک کن:

دستگاه خشک کن میوه با ظرفیت های 40 کیلو گرم تا 1 تن در روز ساخته میشود وبنا به سفارش مشتری قابلیت تولید آن در روز افزایش و کاهش داده خواهد شد، به دلیل نظم خاصی در طراحی واگن های ماشین فوق ،باعث شده تا تخلییه مواد ، عمل آوری شده با سهولت بیشتری و آسان تر
تخلیه شوند.
قفسه های ساخته شده از جنس توری نسوز ومقاوم در برابر حرارت بالا و بدنه داخلی آن از نوع استنلس استیل مرغوب جهت بهداشتی بودن برای مواد غذائی میباشد
الکترو موتور های به کار رفته در دستگاه فوق همه از نوع ومارک های به نام اروپائی مباشد و فن های دمنده برای سیرکولاسیون هوا با بهترین جنس و دقت ساخته شده اند.

دستگاه خشک‌کن ماشین سازی طیب لی:

در این مرحله تکه‌ های میوه داخل دستگاه خشک‌کن چیده شده و رطوبت‌گیری می‌شوند.دستگاه خشک‌کن بسته به نیاز مشتری،حجم تولید و نوع میوه انتخاب می‌شود .ماشین‌آلات خشک کن شرکت ماشین سازی طیب لی در دو مدل کابینی و تونلی به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.این خشک کن ها بسته به نیاز مشتری کاملاً سفارشی‌سازی می‌شوند.

بهترین دما برای خشک شدن محصول از 40 درجه تا 65 درجه است.بسته به ضخامت و آب میوه، زمان خشک شدن محصول مشخص می‌شود.

مصرف دستگاه خشک کن:

این دستگاه را میتوان براحتی در اشپزخانه ، گوشه تراس، پارکینگ و غیره قرار داد . مصرف برق در این مدل خشک کن میوه بسیار پایین است و کاربر به راحتی و بدون نگرانی از مصرف برق انرا ساعت ها روشن نگه دارد ؛ اگر به صورت ساده بخواهیم مثالی برای مصرف برق دستگاه خشک کن میوه و سبزی بیاوریم باید بگوییم چیزی معادل یک لامپ مهتابی مصرف دارد .

با توجه به معیار های فوق و قیمت روز لوازم و مواد خام اولیه در بازار قیمت روز میوه خشک کن ها تعیین میشود .

یک دستگاه خشک کن سبزی با توجه به نوع کارکرد و قدرت خود می تواند مقدار مشخصی از سبزی ها را در مدت زمانی معین خشک کند. این عملیات نه تنها سبب نابودی سبزی ها نخواهد شد بلکه در حفظ و نگهداری اثرات مفید آن تا حد زیادی موثر خواهد بود. دستگاه خشک کن سبزیجات می تواند نیاز بسیار فراوان هر خانوار یا گروه را به راحتی و با سرعت بسیار زیادی رفع نماید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

آموزش نحوه خشک کردنخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخرید دستگاه خشک کن برقیخشککن سبزیخشککن میوهخشککن میوه و سبزیسبزی خشک کنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *