درست کردن میوه خشک روی بخاری-طیب لی


درست کردن میوه خشک روی بخاری-طیب لی

همه این روزها به دنبال پیدا کردن خوراکی هایی که جایگزین تنقلات شیمیایی و مواد غذایی که با مواد افزودنی همراهند میباشند، استفاده از موادغذایی مقوی و ارگانیک برای سلامتی و بالابردن سیستم ایمنی بدن، میتواند نقش مهمی داشته باشد. به همین دلیل استفاده از میوه ها بسیار میتواند برای سلامتی مفید باشد و شاید بتوان گفت ایده و ساخت این ماشین آلات برای خشک کردن میوه های متنوع در فصل های مختلف سال به همین دلیل مطرح و اجرا شده است. چیپس میوه یکی از خوراکی هایی سالمی به شمار می آید که طرفداران زیادی دارد و با استفاده از دستگاه میوه خشک کن، قادر خواهید بودید در هر فصل سال میوه خشک، خود را تهیه کنید.

 

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی که شما می بایست انتخاب کنید چه در حجم خانگی و چه در حجم صنعتی و در حجم نیمه صنعتی ،باید دارای کنترلر تایمر و دما باشد.

البته میوه و ها و دستگاه های خشک کن از نظر هم تایم خشک کردن و خشک شدن و درجه ی  دمای خشک شدن بسیار با یکدیگر متغیر می باشد.

استفاده از دستگاه میوه  و سبزی خشک کن، سبب می شود آب میوه به صورت خیلی آرام ، آهسته و با حرارت خیلی کم تبخیر شود.اکثر این دستگاه های میوه خشک کن و سبزی خشک کن  خانگی در کف خود المنت برقی مشبک دارند که روی آن ها هواکش قرار دارد.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

 

آموزش ها

خرید خشک کن خانگیخرید سبزی و میوه خشکخشککنسبزی خشککنمیوه خشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *