درامد شغل میوه خشک کنی-بازرگانی میوه خشک طیب لی


درامد شغل میوه خشک کنی-بازرگانی میوه خشک طیب لی

تنوع محصولات در ایران بسیار بالاست و نسبت به کشورهای دیگر با قیمت تمام شده پایین تری می توان چیپس میوه تولید کرد. این عوامل سبب شده تا تولید کنندگان علاوه بر، برطرف کردن نیاز بازار داخلی با صادرات این محصول سود خوبی بدست آورند.

با خرید دستگاه میوه خشک کن می توان یک کسب و کار پردرآمد داشت. برای ورود به این کار نیاز به داشتن سرمایه زیادی نیست و در منزل یا یک کارگاه کوچک می توان خط تولید چیپس میوه راه اندازی کرد.

قیمت میوه خشک:

با محاسبه قیمت خرید میوه تازه و تمام هزینه هایی که برای تبدیل آن به میوه خشک نیاز است، به سودآور بودن این کسب و کار پی می بریم.

هرچه قیمت تمام شده محصول کمتر باشد سود حاصل از آن بیشتر خواهد بود. برای کم کردن قیمت تمام شده میوه خشک باید روی هزینه هایی که صرف خرید میوه تازه، دستگاه ها، تجهیزات و … می شود دقت و مدیریت داشت.

میوه خشک:

میوه مناسب برای خشک کردن را می توان به صورت مستقیم و با قیمت های بسیار پایین تری از کشاورزان خریداری کرد. مراجعه به میادین میوه و تره بار نیز یکی از راه های تهیه میوه با قیمت مناسب است.

حرفه باید به نکات ذکر شده از جمله انتخاب دستگاه با کیفیت خشک کن توجه نمود واز گرفتن راهنمایی از متخصصین دراین راه غافل نبود.

این دستگاه خشک کن باید قابلیت خشک کردن یکنواخت محصول بدون دخالت انسان را داشته باشد  و دارای کنترلر پارامترهایی نظیر: دما ، زما و رطوبت باشد.

دستگاه هایی که درحال ساخه شدن می باشند بسیار مهم است که زیر نظر مهندسین و افراد با تجربه مورد تست و مهندسی قرار بگیرند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

بسیار مهم است که دستگاه ها در طول 12 ماه سال (برای خشک کردن میوه های چهار فصل سال)مورد تست قرار بگیرند و عیوب احتمالی آن ها رفع گردد،سپس به دست فروشنده برسند.

امروزه دیگر فریز کردن بهترین روش نگه‌داری مواد غذائی مخصوصا میوه‌ها حسوب نمی‌شود. مخصوصا اینکه اغلب میوه‌ها درصورت یخ‌زدگی خاصیت‌ها و ویتامین‌های خود را از دست می‌دهند و ظاهری نامسب پیدا می‌کنند. برخی از میوه‌ها مثل سیب یا موز هم درصورت فریز شدن دیگر فرم مناسبی برای مصرف شدن نخواهند داشت. همه این‌ها باعث شده تا میوه‌های خشک شده و چیپس‌های میوه طرفداران زیادی پیدا کنند و خشک کردن میوه و تهیه میوه خشک هم به یکی از کسب‌وکارهای پردرامد تبدیل شده است.

 

 

بسیار مهم است که دستگاه ها در طول 12 ماه سال (برای خشک کردن میوه های چهار فصل سال)مورد تست قرار بگیرند و عیوب احتمالی آن ها رفع گردد،سپس به دست فروشنده برسند.

مهم ترین امر در راه اندازی این صنعت(میوه خشک)انتخاب دستگاه با کیفیت و تهیه کردن میوه تازه با قیمت و کیفیت مناسب می باشد.

برخی از ویژگی های یک دستگاه خشک کن با کیفیت:

تهویه مطبوع دستگاه ها،هدایت جریان داخل دستگاه ها،دارا بودن سنسور رطوبت و دما،استفاده ااز دمنده ها و مکنده های مناسب در جای مناسب و…

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

آموزش نحوه خشک کردنخشک کن سبزیخشککنسبزیخشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *