درآمد صنعت خشک کردن میوه با دستگاه خشک کن ماشین سازی طیب لی


میزان درآمد شما از صنعت خشک کردن میوه با دستگاه های خشک کن میوه

باغداران ، کشاورزان اگر شما قصد کارآفرینی خانگی دارید، یا قصد دارید به عنوان شغل دوم درآمدی جدید را ایجاد کنید، یکی از بهترین شغل ها در حال حاضر تولید میوه و سزیجات خشک است. خشک کردن محصول منجر به افزایش ماندگاری آن محصول می شود و این فرصت مناسبی برای داشتن یک درآمد خوب و کم خطر است.

امروزه با به کارگیری بهترین و با کیفیت ترین قطعات، دستگاه های خشک کنی طراحی شده اند که با سرعت زیادی حجم بالایی از محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن و با رعایت اصول بهداشتی خشک می کنند.

ویژگی دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی

برای موفقیت در زمینه تولید میوه های خشک باید بتوانید از بهترین دستگاه های میوه خشک کن استفاده نمایید و برای شناخت یک دیتگاه میوه خشک کن پیشرفته باید توانست فاکتور ها و ویژگی های یک دستگاه با کفیت را شناخت.

یکی از فاکتور های مهم  در این زمینه مجهز بودن این دستگاه ها به انواع سنسور ها و کنترل کننده های دما و زمان و رطوبت می باشد تابتوان به خوبی این موارد را کنترل نمود.

دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی با حرارت غیر مستقیم بهترین محصولات خشک را حتی در یک اتاق از منزل شما تولید می کند. اگر شما دوست دارید که در کمترین فضا و با حداقل هزینه صاحب یک کسب و کار جدید و پر درآمد باشید، ما به شما کمک خواهیم کرد تا یک کارآفرین موفق باشید.کافیست به بخش آموزش راه اندازی کارگاه میوه خشک بروید.

خدمات ماشین سازی طیب لی

تامین خواسته ها و نیاز های مشتریان و در عین حال قیمت مناسب، همواره یکی از دغدغه های مجموعه  ماشین سازی طیب لی بوده که در این راستا شرکت همواره تلاش خود را بر ارائه خدمات ویژه ای برای راه اندازی کسب و کار ها میباشد در نظر گرفته است.

یکسال ضمانت بی قید و شرط برای تمامی دستگاه ها که شما در مدت یکسال خیالتان از بابت اصطهلاک دستگاه راخت باشد.

15 سال خدمات پس از فروش شرکت که شامل :مشاوره و تجهیز کارگاه میوه خشک کنی شما،آموزش 0تا100 فرآوری میوه  خشک و سبزی خشک و…

راه اندازی کارگاه

راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی از جمله مشاغل در خانه است که هزینه بسیار کمی برای شروع آن لازم است.

این شغل هزینه بسیاری از مشاغل را ندارد و در یک مکان حداقلی می تواند راه اندازی شود.

دستگاه های صنعتی  ماشین سازی طیب لی ، در مدل های  مینی کابین خانگی ،تک کابین، دوکابین و سه کابین، دارای 20الی 111سینی با ابعاد تقریبی 72*72 سانتی متر می باشند. سوخت این دستگاه ها به صورت گازی، برقی، گازوئیلی، زغال سنگی، دوگانه یا سه گانه و با توجه به درخواست مشتری ساخته می شوند.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغالزاییخرید خشک کن خانگیخرید میوه و سبزی خشک کن گازیخشک کردن میوهدستگاه سبزی خشک کنسودشغل خانگیمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *