خشک کن میوه و سبزی فوق کم مصرف -طیب لی


خشک کن میوه و سبزی فوق کم مصرف -طیب لی

خشک کردن میوه و مواد غذایی در گذشته نه با دستگاه میوه خشک کن بلکه به روش سنتی صورت می‌گرفت و یک راه حل عالی برای نگهداری از آن‌ها بود. امروزه اما خشک کردن زیاد مرسوم نیست و تنها برای نگهداری از برخی سبزی‌ها این روش انجام می‌شود. اگر به مصرف میوه خشک علاقه دارید یک میوه خشک کن خوب به شما کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن میوه‌های دلخواه خود را خشک و مصرف کنید.

همانطور که همه ما می دانیم ، مصرف روزانه میوه و سبزیجات همیشه مطابق با متخصصان تغذیه بوده است. به خصوص اگر فرزند کوچکی در خانه دارید ، استفاده از میوه های مختلف باید چند برابر شود.

زیرا کودکان برای رشد قد ، افزایش وزن و هوش به میوه و سبزیجات بیشتری نیاز دارند. از بزرگسالان. گاهی اوقات اتفاق می افتد که کودک شما تمایل به خوردن میوه های خاصی دارد و طبیعی است که این میوه در تمام فصول سال موجود نباشد. پس راه حل چیست؟ بله ، حدس زده اید ، خشک کردن میوه تنها راه استفاده از میوه مورد علاقه وی است.

در گذشته خشک کردن میوه دردسر ساز بود.

دستگاه های خشک کن در سه نسل کلی تعریف می شود:

نسل اول:

برای خشک کردن انواع میوه و سبزی به کار می رود.

نسل دوم:

برای خشک کردن بذر و دانه های ریزتر

نسل سوم:

که مناسب خشک کردن مایعات می باشد

1-گارانتی دستگاه خشک کن

2-پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت سازنده دستگاه خشک کن میوه و سبزی

3-آموزش های عملی و حضوری و غیر حضوری شرکت سازنده دستگاه خشک کن میوه و سبزی

و…..

این کار  را چند مرتبه تکرار کنید تا سبزیجات تمیز شوند و هرگونه گل و لای را دور بریزید بعد دوباره آن هارا  آب بکشید.البته از این نکته نباید غافل شد که اگر سبزی ها زیاد از حد در آب بمانند تمام مواد معدنی و مقوی خود را از دست می دهند و دیگر آن کیفیت اصلی خود را پس از خشک کردن در دستگاه های خشک کن سبزی نخواهند داشت. بعد از شستن اجازه بدهید سبزیجات کاملا خشک شوند و  برحسب نوع آنها، برش لازم را به آن ها بدهید. در این بین باید توجه داشته باشید که حتما قسمت‌های کال، کپک زده را حین برش زدن جدا کنید چون می‌توانند عاملی برای رشد باکتری‌ها باشند.

 

برای راه اندازی این صنعت شما نیاز مند ابزار و تجهیزاتی برای سهولت کار خود می باشید که توصیه ما به شما تماس با شرکت ماشین سازی طیب لی و اخذ  لیست محصولات جانبی تولید میوه خشک می باشد.

شما به تجهیزاتی از جمله:اسلایسر،هسته گیر]پوستکن میوه و….نیاز دارید که ماشین سازی طیب لی گزینه ی بسیار مناسبی برای تهیه ی این لوازم بشمار می آید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کن ارزانخرید خشک کن سبزی صنعتیخشککنخشککن گوشتسبزی خشکمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *