خشک کردن میوه – طیب لی


خشک کردن میوه – طیب لی

میوه خشک شده یا چیپس میوه یکی از خوراکی های خوشمزه و بسیار مفید است که می توانید از آن به عنوان تنقلات نیز استفاده کنید. البته نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که میوه های خشک حداقل دو تا سه برابر میوه تازه حاوی قند می باشند.

خشک کن انجمادی:

وعده های غذایی از پیش بسته بندی شده و فراوری شده اغلب دارای مواد افزودنی و ناسالم هستند هنگامی که در خانه از خشک کن انجمادی استفاده کنید از سالم بودن غذا هایی که شما و عزیزانتان مصرف می کنید اطمینان خواهید داشت. غذا های خشک شده انجمادی مقرون به صرفه هستند و ماندگاری بالایی دارند و نیازی به یک برنامه چرخشی پیچیده ندارند این غذا ها با حفظ ارزش غذایی خود در کل مدت تا 25 سال خوب خواهد بود غذا های کنسرو شده رایج ترین روش نگهداری مواد غذایی است به دلیل ماندگاری کوتاه 3 ساله نیاز به یک برنامه چرخشی دقیق درا تا اطمینان حاصل کنید تا با قوطی های تاریخ مصرف گذشته گیر نکرده اید. غذاهای منجمد درصورت نگهداری صحیح معمولا برای چند سال مفید هستند مسئله اصلی در مورد غذا های منجمد جلوگیری از سوختن در فریزر است و هم‌چنین مواردی که خطر ذوب شدن و خراب شدن غذا وجود دارد نگرانی درمورد قطع برق وجود دارد.

قیمت دستگاه میوه خشک کن در این برند با توجه به کیفیت بالای که دارند بسیار متعادل می باشد. بی واسط بعنوان نمایندگی و مرکز عرضه دستگاه خشک کن انواع این دستگاه را در ابعاد مختلف خانگی صنعتی و غیره بمنظور افزایش کار آفرینی در محیط خانه بفروش می رساند.

خشک کردن میوه یکی از راه‌های ساده تهیه یک اسنک سالم و خوشمزه است. میوه‌ها علاوه بر روش مصرف معمولی، می‌توانند به صورت مربا، مارمالاد، کمپوت، لواشک، میوه خشک و … مصرف شوند. این روش‌ها در کنار ایجاد تنوع در سبد غذایی، باعث می‌شوند ماندگاری میوه افزایش پیدا کند. خشک کردن میوه یک روش جایگزین برای تنقلات و میان وعده‌های مضر و پرکالری است.

دستگاه خشک کن میوه

تاریخچه خشک کردن میوه در ایران و بسیاری از کشورهای پیشرو به 6 هزار سال بر می گردد، خشک کرده میوه و سبزیجات یکی از راههای حفظ کیفیت محصول در برابر خرابی و پوسیدگی بود. اما با بروز وسایل سرمایشی و گرمایشی رغبت برای این عمر کمتر شد ولی با توجه به علاقه افراد به مزه میوه خشک شده استفاده از این محصول روز به روز در حال افزایش می باشد. بنابراین خرید دستگاه خشک کن صنعتی از بهترین راهها برای کسب ثروت از طریق خشک کردن میوه جات در حال فساد می باشد. امروزه خرید میوه خشک بعنوان یک غذایی بسیار لاکچری تلقی شده که دارای کاربرد های فراوانی در انواع جشن ها و مهمانی ها می باشد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه میوه خشکخشککنخشککن میوهخشککن میوه و سبزیسبزی خشکمیوه خشکمیوهخشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *