خشک کردن میوه -طیب لی

فرآیند خشک کردن میوه در اصل، روشی مناسب برای محافظت از طعم میوه است. گاهی اوقات میوه خشک شده نسبت به نوع تازه آن به دلیل طعم بهتر، برتری دارد. برخی میوه ها در برخی از فصول سال فراوان تر از دیگر میوه ها هستند. در صورت تمایل به استفاده از میوه ها در فصول مختلف سال لازم است میوه ها را خشک کرده و از آن استفاده کنید.

اگر بخواهیم به آمار و ارقام رجوع کنیم باید بگوییم؛ اتحادیه اروپا بزرگ ترین بازار خشکبار دنیا را با بیش از ۴۰ درصد کل وادرات جهانی به خود اختصاص داده است. از طرفی این میزان آمار روز به روز در حال افزایش است. همین مسئله راه را برای صادرکنندگان میوه خشک فراهم آورده تا سود قابل توجهی را به جیب بزنند. پس اگر در دسته این قبیل از افراد قرار میگیرید، توصیه می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. در نظر داریم توضیحاتی را در این زمینه خدمت شما ارائه دهیم.

بسته بندی میوه خشک:

برای بسته بندی میوه خشک برای بازار های صادراتی این محصول باید برخی از استاندارد ها و مجوز ها را داشته باشد.

برای صادرات میوه خشک باید از سازمان ها و ادارات مختلف مجوز های لازم گرفته شود یکی از این ارگانها بهداشت است که یک کارگاه تولید و بسته بندی میوه خشک برای صادرات محصول خود باید مجوز های مربوطه را از این ارگان دریافت کند

بسته بندی محصولات به شدت در فروش آنها موثر است میوه خشک هم یکی از محصولات صادراتی است که اگر در صنعت بسته بندی این محصول اقدامات لازم صورت گیرد می تواند زیر گروه کالا های صادراتی غیر نقتی ارز آوری بسیار مناسبی برای کشور داشته باشد.

دستگاه خشککن:

دستگاه خشک کن میوه از ماشین آلات آماده سازی محصول  است ونحوه کار میوه خشک کن و سبزی خشک کن کلا اینگونه است که با تخلیه رطوبت میوه‌ها و سبزی ها بدون اینکه میوه مواد مغذی و ویتامین‌های خود را از دست بدهد، آنها را خشک می‌کند.

ولی خرید میوه خشک به دلیل قیمت بالای آن آنچنان به صرفه نیست که شما آن را خرید کنید و به عنوان فروشنده بخواهید آن  را در بازار توضیع کنید چرا که تولید کننده هایی که خود دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارند درحال توید این میوه و سبزی های خشک هستند و میتوانند به قیمت خیلی پایینتر آن را به بازار هدف عرضه نمایند.

اما خبر خوش اینجاست که دیگر اکنون با وجود ماشین سازی طیب لی سازنده انواع دستگاه های خشک کن میوه و سبزی کابینی و تونلی  شما نیز می‌توانید با خرید یک دستگاه میوه خشک کن  و یا سبزی خشک کن چه خانگی و یا چه در حجم و ابعاد بزرگتر(صعتی و نیمه صنعتی)، چیپس میوه و سبزی خشک خود را تولید کنید و شما هم محصولات خود را به وسیله سایت های اینترنتی و کانال ها و گروه هایی که توسط ماشین سازی طیب لی در اختیارتان قرارداده می شود نهایت بهره را ببرید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه خشککنخرید دستگاه میوه خشکسبزی خشککنمیوه خشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *