خشک کردن میوه -طیب لی

میوه‌ی خشک شده منبع خوبی از مواد مغذی بوده و سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. همچنین مقدار زیادی قند طبیعی دارد. می‌توانید میوه‌های متنوعی از جمله انگور، سیب، زردآلو، گلابی و… را برای خشک کردن انتخاب کنید. البته باید به این موضوع توجه کنید که همه‌ی میوه‌ها را نمی‌توان خشک کرد. میوه‌ی خشک شده را می‌توانید به‌عنوان یک میان وعده‌ی سالم و مقوی به‌تنهایی یا همراه با شکلات تلخ نوش جان کنید.

برای آن که بتوانید دستگاه میوه خشک کن مناسبی را خریداری کنید باید نکات و ویژگی هایی را در دستگاهی که می خواهید خریداری کنید مد نظر قرار دهید.

گروه ماشین سازی طیب لی دارای مهندسین و مشاورین ذبده این کار می باشند و می توانند شما را در انتخاب یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی با قیمت و کیفیت مناسب و کم مصرف با بیشترین بازدهی یاری رسانند.

امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری به فروش دستگاه میوه خشک کن می پردازند. با این حال شما می توانید با مراجعه حضوری به بورس خرید این دستگاه خشک کن میوه و سبزی ، خریدی مطمئن تر داشته باشید.

چگونه وارد این شغل شویم؟

شما ابتدا باید بدانید که میوه ی خشک با کیفیت چه شرایطی باید داشته باشد و همین طور اینکه نحوه ی تولید میوه خشک چگونه است چرا که اگر به درستی نتوانید میوه های تازه ی خریداری شده ی خود را خشک نمایید نخواهید توانست میوه  یا سبزی خشک مرغوب و با کیفیتی تولید کنید و نخواهید توانست  آن ها را بفروش برسانید لذا ابتدا باید بدانید نحوه ی صحیح خشک کردن چگونه است که مسئله ای بسیار مهم است که به اختصار می توان توضیح داد و لی برای آموزش های بیشتر باید با تلفن مهندسی و مشاورین گروه ماشین سازی طیب لی تماس بگیرید و یا با هماهنگی قبلی در محل کارخانه حضور پیدا کنید.

تایم خشک شدن میوه ها:

با توجه به نوع میوه، دمای فر و ضخامت برش‌های میوه باید اجازه‌ دهید میوه‌ها به مدت 12تا 8 ساعت در دستگاه بمانند تا خشک شوند. میوه‌ها را مدام چک کنید تا مطمئن شوید که در حال چروک شدن (و نه سوختن) هستند. فرآیند خشک کردن میوه چند ساعت طول می‌کشد. نباید عجله کنید و برای اینکه میوه‌ها زودتر خشک شوند، درجه‌ی فر را زیاد کنید، چون این کار باعث می‌شود میوه‌ها بسوزند و دیگر قابل خوردن نباشند.

فاکتور های بسیاری که  بر روی قیمت دستگاه های خشک کن میوه و سبزی اثر گذار هست

گروه ماشین سازی طیب لی با دارا بودن مشاورین و مهندسین ذبده در این امر می تواند مشاور و راهنمای بسیار خوبی برای شما باشند تا بتوانید با اندک سرمایه یک شغل و صنعت پر در آمدی را انتخاب کنید.

فرآیند خشک کردن میوه در اصل، روشی مناسب برای محافظت از طعم میوه است. گاهی اوقات میوه خشک شده نسبت به نوع تازه آن به دلیل طعم بهتر، برتری دارد. برخی میوه ها در برخی از فصول سال فراوان تر از دیگر میوه ها هستند . در صورت تمایل به استفاده از میوه ها در فصول مختلف سال لازم است میوه ها را خشک کرده و از آن استفاده می گردد.

قیمت دستگاه میوه خشک کن گازی ، قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی ، و انواع دیگر دستگاه ها بر اساس کیفیت آن ها تعیین می شوند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه میوه خشککنسبزی خشککنمیوه خشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *