خشک کردن میوه در خانه


آموزش نحوه خشک کردن میوه در خانه

میوه ها گروهی از مواد غذایی هستند که ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مختلف را در خود دارند  و خاصیت های فراوانی از این خوراکی چه در قرآن و چه توسط دانشمندان ذکر شده است که می توان مهم ترین آن را ضد سرطان بودن آنها دانست .

خواص خوردن میوه ها

خوردن میوه در هر زمانی تاثیرات مثبتی دارد و ویتامین های زیادی را به بدن میرساند. میوه ها گروهی از مواد عذایی هستند که ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مختلف را در خود دارند و خاصیت های فراوانی از این خوراکی چه در قرآن و چه توسط دانشمندان ذکر شده است .

خوردن میوه قبل یا بعد از یک وعده غذایی می تواند مزایایی داشته باشد اما اصلی ترین نگرانی متخصصان تغذیه این است که مردم مقدار مصرف میوه و سبزیجات خود را افزایش دهند.

 

دستگاه میوه خشک کن چیست؟

دستگاه میوه خشک کن از آن دسته محصولات جدیدی است که بسیاری از افراد اقدام به خرید آن می‌کنند تا به کمک آن انواع چیپس میوه را تهیه و نگهداری کنند.

شما می توانید به راحتی میوه هایتان را در منزل خشک کنید. با این کار هم از خراب شدن میوه ها جلوگیری کرده اید و هم می توانید از میوه های خشک که خواص آن تفاوت چندانی با میوه تازه ندارد به عنوان میان وعده استفاده کنید. یکی دیگر از فواید خشک کردن میوه ها در منزل بحث درآمدزایی آن است.

در منزل شما به روش های گوناگونی می توانید میوه ها را خشک کنید یکی از این روش ها استفاده از دستگاه خشک کن مینی کابین ماشین سازی طیب لی می باشد.

چگونه میوه ها را خشک کنیم؟

در فرایند خشک کردن میوه ها باید سعی کنیم طعم آن حفظ شود.در واقع میوه خشک نوعی میان وعده سالم و طبیعی است که می توانید برای کودکان هم استفاده کنید.

برای خشک کردن میوه و سبزی شما می توانید از راه و روش های گوناگون استفاده کنید از جمله:

 استفاده از میوه خشک کن

مدت کمی است که این وسیله جای خود در خانه‌های ما باز کرده و در همین زمان کوتاه استقبال زیادی از آن شده است. از آن‌جایی که تمام میو‌ه‌ها را نمی‌توان در تمام فصول سال مصرف کرد، به کمک میوه خشک کن می‌توانید میوه‌های دلخواه خود را خشک کنید.

خشک کردن میوه با فر

استفاده از بخاری

خشک کردن زیر نور آفتاب و یا اصلاحا سایه خشک

ویژگی های دستگاه خشک کن مینی کابین :

این دستگاه دارای 20 سینی است که به‌صورت مشبک از جنس فولاد آبدیده ساخته‌ شده‌اند. جریان مداوم و یکنواخت هوای داغ کنترل‌شده از میان این شبکه‌ها و از میان میوه‌های برش‌خورده، باعث خشک‌شدن یکنواخت آن‌ها می‌شود.

مجهز به کانوکشن حرارتی

دارای کنترلر دما و زمان خودکار

قابلیت تنظیم دما تا 70 درجه سانتی گراد

مجهز به سیستم تخلیه رطوبت به صورت تمام اتوماتیک

نوع سوخت دستگاه: برقی، گازی، گازوئیلی، و یا دوگانه

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

 

 

اخبار

آموزش نحوه خشک کردناشتغال زاییبهترین دستگاه خشک کنخرید میوه خشکخشک کن خانگیدستگاه خشک کن سبزی ارزاندستگاه میوه و سبزی خشک کن ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *