خشک کردن میوه در خانه- طیب لی


خشک کردن میوه در خانه- طیب لی

همان‌طور که می‌دانید درختان میوه، بوته‌ها و گیاهان توت در فصل تابستان، پر از بار و محصول هستند؛ بنابراین مصرف انواع میوه‌های تازه و محلی در این فصل، کار راحتی است اما با نزدیک شدن به پاییز، این میوه‌ها طعم شیرین و دل‌پذیرشان را از دست می‌دهند و بسیار کمیاب می‌شوند؛ اما اصلا نترسید. با جمع‌آوری میوه ها در فصل گرما – یعنی وقتی میوه‌های تازه و خوشمزه در بازار فراوان هستند – و ذخیره کردن آنها برای زمستان، دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید.

دستگاه خشک کن برقی:

مدل های برقی در ظرفیت های کوچک موجود هستند. چرا؟  چون در مدل های با ظرفیت بالا تامین انرژی برق مورد نیاز برای گرم کردن کوره بسیار زیاد است و اصلا مقرون به صرفه نیست.

پس اگر قصد خرید دستگاه خشک کن میوه با ظرفیت کم را دارید انتخاب بین مدل برقی و گازی بستگی به شما دارد ولی در مدلهای با ظرفیت بالا و صنعتی حتما از دستگاه های با سوخت گاز استفاده کنید.

امروزه ایران با دستیابی به فناوری ها و تکنولوژی های گوناگون موفق به ساخت و تولید بهترین نمونه های دستگاه های خشک کن میوه و سبزی شده است که شرکت ماشین سازی طیب لی یکی از این کارخانه های موفق در ساخت دستگاه های خشک کن کابینی،تونلی،آفتابی و … می باشد.

با این حال بسیاری از افراد مایلند از دستگاه های داخلی و وارداتی که در این شهر عرضه شده نیز بازدید نمایند که البته در ابتدای امر نیازی به سفر نداشته و می توانند موارد مختلف را از طریق اینترنت پیگیری نموده و برای خرید نهایی مراجعه ی حضوری داشته باشند

خواص میوه:

میوه‌ها موجب جذب مقادیر بالای فیبر به بدن می‌شوند. این خاصیت از بروز چاقی و اضافه وزن جلوگیری می‌کند. فیبر خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و سکته را نیز کاهش می‌دهد. میوه‌ها سرشار از ویتامین، املاح معدنی و آنتی‌اکسیدان هستند. به همین دلیل می‌توان از آن‌ها به عنوان منبع غنی از مواد مغذی یاد کرد. تنوع بالای میوه‌ها باعث شده طیف وسیعی از سلیقه‌ها را پوشش دهند و کمتر کسی پیدا می‌شود که به هیچ وجه میوه دوست نداشته باشد.

خرید اینترنتی میوه خشک

میوه خشک ، از خشک کردن انواع میوه ها به روش سنتی و طبیعی و یا خشک کردن میوه  به روش مصنوعی  بدست می آید . میوه خشک تقریبا تمامی خواص و مواد مغذی میوه طبیعی میوه تازه را دارد و می تواند به عنوان میان وعده مصرف شود.

میوه خشک به علت حجم کم و ماندگاری بالا بازار مصرف خوبی را در میان عموم  به عنوان خشکباردارد، علاوه بر آن به خاطر همین ویژگی ها انواع میوه خشک از ایران به کشورهای خارجی صادر می شود. امروزه خرید اینترنتی میوه خشک بسیار مورد توجه کاربران قرار دارد کافیست فروشگاه میوه خشک مطمئن را انتخاب کرده و اقدام به خرید اینترنتی میوه خشک نمایید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کنخرید دستگاه میوه خشکخشک کن میوه و سبزیخشککن میوهسبزی خشکمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *