خشک کردن راحت میوه ها در خانه


خشک کردن راحت میوه ها در خانه

روش خشک کردن میوه ها بهترین راه برای خراب نشدن میوه های اضافی است. میوه خشک ترد و شیرین و نوعی آب نبات طبیعی است و مواد مغذی موجود در آنها تفاوت چندانی با میوه ی تازه ندارد. از میوه خشک می توان به صورت میان وعده استفاده نمود.

شما برای مصرف انواع میوه ها مجبور نیستید هزینه گزاف برای تهیه نوع آماده و بسته بندی آن بپردازید بلکه می توانید بدون هیچ گونه هزینه ای میوه های اضافی خود را به میوه خشک تبدیل کنید و از خوردن آن لذت ببرید. با چند روش می توانید در خانه به خشک کردن میوه بپردازید.

با این بخش از نوشته همراه باشید، تا با روش های مختلف و آسان خشک کردن میوه در خانه آشنا شوید.

طرز تهیه میوه خشک خانگی

  1. برای خشک کردن میوه ها ابتدا میوه ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن ها را به خوبی بشویید.
  2. میوه ها را به هر اندازه ای که مایلید برش زده و البته به این نکته توجه کنید که ضخامت میوه ها بین 1 الی 3 میلی متر باشد تا برای خشک شدن به زمان کمتری نیاز داشته باشند و به خوبی خشک شوند.یکی از مهم ترین بخش های دیگر این است که به اندازه و به درستی میوه ها را برش بزنید.اگر میوه ها را به یک اندازه برش نزده باشیم در مدت زمان خشک شدن بعضی از آن ها به طور یک دست خشک نمی شوند و میزان رطوبت در آن ها متفاوت است و قطعا بر روی کیفیت محصولات خروجی بی تاثیر نیست.

 میوه ها را می توان به چند شکل میل کرد، هم تر و تازه و هم خشک و ترُد. هر کدام نیز طعم و مزه و لذت خود را خواهد داشت. گاهی نیز می توان برای استفاده از مواهب این نعمت زیبا و با ارزش، آن را به شکل آبمیوه میل کرد تا خواص درجه یک و بی نظیرش دقایقی بعد جذب بدن شود. با تمامی این تفاسیر، چندین سالی ست که استفاده از میوه های خشک و چیپسی به شدت رواج یافته و مردم میل بیشتری به آنها پیدا کرده اند. می توان این میوه های خشک را توسط دستگاه خشک کن میوه خانگی در منزل درست کرد.

 

راه اندازی کارگاه خانگی خشک کن میوه و سبزی

برای راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی و کسب درامد با میوه خشک کن شما نیاز به یک مکانی کوچک دارید .اشپزخانه کوچک ، بالکن منزل ، انباری و پارکینک زیرا دستگاه های تولید شده در ابعاد و اندازه های متنوع است .پس نگران فضا نباشید …

 دستگاه سبزی و میوه خشک کن تونلی

ولی خرید میوه خشک به دلیل قیمت بالای آن آنچنان به صرفه نیست که شما آن را خرید کنید و به عنوان فروشنده بخواهید آن  را در بازار توضیع کنید چرا که تولید کننده هایی که خود دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارند درحال توید این میوه و سبزی های خشک هستند و میتوانند به قیمت خیلی پایینتر آن را به بازار هدف عرضه نمایند.

اما خبر خوش اینجاست که دیگر اکنون با وجود ماشین سازی طیب لی سازنده انواع دستگاه های خشک کن میوه و سبزی کابینی و تونلی  شما نیز می‌توانید با خرید یک دستگاه میوه خشک کن  و یا سبزی خشک کن چه خانگی و یا چه در حجم و ابعاد بزرگتر(صعتی و نیمه صنعتی)، چیپس میوه و سبزی خشک خود را تولید کنید و شما هم محصولات خود را به وسیله سایت های اینترنتی و کانال ها و گروه هایی که توسط ماشین سازی طیب لی در اختیارتان قرارداده می شود نهایت بهره را ببرید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خشک کردن میوهخشک کردن میوه با دستگاهخشک کنسبزی خشکمیوه خشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *