خشک کردن حرفه ای میوه ها


خشک کردن حرفه ای میوه ها-طیب لی

نگهداری و حفظ مواد غذایی، همواره یکی از دغدغه های بشر اولیه بوده است. از آنجا که برخی مواد غذایی به راحتی فاسد می‌شوند و خواص خود را از دست می‌دهند، باید با استفاده از تکنیک های موجود، آن ها را برای ماندگاری طولانی‌تر و حفظ خواص آماده کرد. میوه ها نیز از جمله همین مواد خوراکی هستند که خشک کردن، یکی از روش هایی است که برای حفظ آن ها استفاده می‌شود. در این بخش ما قصد داریم تا طرز تهیه میوه خشک را به روش های مختلف و رایج بررسی کنیم و  مزایا و معایب هر یک از آن ها را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید با توجه به اینکه ایران کشوری چهارفصل است، بنابراین از حیث تنوع میوه بسیار غنی است و همین عامل موجب می‌شود دستی باز در تولید انواع میوه‌خشک برای مصرف داخلی یا صادرات به بازار جهانی داشته باشیم.

برخی از محصولات در هر فصل مورد نیاز بیشتری در بازار است که در این صورت می‌توان با برنامه‌ریزی درست، درخصوص گرفتن سفارش تولید میوه خشک صنعتی اقدام و قبل از هرگونه هزینه‌ای، در بحث امکان فروش با اطمینان عمل کرد. در واقع این شیوه نیز روشی مناسب برای فروش محصول با شرایطی برنامه‌ریزی‌شده و تحت کنترل محسوب می‌شود.

تولید میوه خشک یک کسب  کار پر سود و میان بازده است که شما به راحتی طی یک دوره ی شش ماهه به سرمایه اولیه خود دست یابید که برای شروع این کار نیز  به سرمایه چندانی نیاز ندارید و میتوانید با حداقل سرمایه حدودا از 20 میلیون تومان یک کسب و کار موفق و پر سود راه اندازی کنید که ریز اقلام مورد نیاز برای راه اندازی آن در مطالب قبل برای شما قرار داده شده است.

با وجود آموزش های مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی شما به راحتی می توانید کارگاه میوه خشک کنی راه اندازی کرده و از 0تا100 این کار را از مشاورن ماشین سازی طیب لی کمک گرفته وبه یک سود بسیار عالی دست یابید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه میوه خشککنخشککردن میوهخشککردن میوه و سبزیخشککنسبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *