خشک کردن حرفه ای میوه ها-طیب لی


خشک کردن حرفه ای میوه ها-طیب لی

فرآیند خشک کردن میوه در اصل، روشی مناسب برای محافظت از طعم میوه است. گاهی اوقات میوه خشک شده نسبت به نوع تازه آن به دلیل طعم بهتر، برتری دارد. برخی میوه‌ها در برخی از فصول سال فراوان‌تر از دیگر میوه‌ها هستند. در صورت تمایل به استفاده از میوه‌ها در فصول مختلف سال لازم است میوه‌ها را خشک کرده و از آن استفاده کنید.

روش خشک کردن میوه‌ها بهترین راه برای خراب نشدن میوه‌های اضافی است. میوه خشک ترد و شیرین و نوعی آب نبات طبیعی است و مواد مغذی موجود در آنها تفاوت چندانی با میوه تازه ندارد. از میوه خشک می‌توان به صورت میان وعده استفاده کرد.

شما برای مصرف انواع میوه‌ مجبور نیستید هزینه گزاف برای تهیه نوع آماده و بسته‌بندی آن بپردازید بلکه می‌توانید بدون هیچگونه هزینه‌ای میوه‌های اضافی خود را به میوه خشک تبدیل کنید و از خوردن آن لذت ببرید. با چند روش می‌توانید در خانه به خشک کردن میوه بپردازید.

خشککردن میوه:

این عمل خشک کردن باعث شده عمر میوه افزایش یافته و رنگ و طعم و خواص و مواد مغذی داخل آن اثر خود را حفظ کرده و ویتامین های مفید خود را از دست ندهند.

بسیاری از متخصصان تغذیه بر این باورند که میوه‌های خشک شده، تا زمانی که به صورت متعادل مورد استفاده قرار بگیرند انتخابی مغذی و مناسب به حساب می‌آیند. در واقع تحقیقات جدید نشان داده اند خوردن میوه‌های خشک با رژیمی سالم و کاهش چاقی در ارتباط است و این میوه های خشک شده برای ورزشکاران و بخصوص کوهنوردان بسیار مقوی می باشد چرا که م تواند انرژی بسیاری را در بدن انسان ذخیره سازد.

درست است که خوردن میوه تازه با توجه به طعم و مواد مفید داخل آن بهتر و مقوی تر می باشد اما خوردن میوه خشک شده، از خوردن آب میوه و نخوردن خود میوه خیلی بهتر است.

میوه‌های خشک عمر طولانی دارند و به سادگی می‌توانند به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار بگیرند و یا جا به جا شوند. به همراه بردن موز یا آناناس به صورت کامل شاید دشوار باشد، اما یک بسته از همین میوه‌ها به صورت خشک جا به جایی ساده تری دارد. وقتی میوه خشک مصرف می‌کنید دیگر نگران نیستید که خراب شود و یا از مزیت آن کاسته شود و جای زیادی را نیز اشغال نمی کند و در واقع مصرف آن راحت تر و کثیف کاری و دور ریز آن بشدت کاهش می یابد.

 

 

میوه خشک شده یا چیپس میوه یکی از خوراکی های خوشمزه و بسیار مفید است که می توانید از آن به عنوان تنقلات نیز استفاده کنید. البته نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که میوه های خشک حداقل دو تا سه برابر میوه تازه حاوی قند می باشند.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

بهترین دستگاه خشک کنخرید دستگاه خشک کن خانگیخرید میوه خشکسبزی خشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *