خرید و قیمت میوه خشک مخلوط -طیب لی


خرید و قیمت میوه خشک مخلوط -طیب لی

 هم اکنون خشک نمودن میوه و سبزیجات در کشور به خوبی جا افتاده است و سیر صعودی را طی می کند و هر روز مصرف آن افزایش ویژه‌ای دارد. حرفه خشک کردن میوه از نظر حاشیه سود دارای سود خوبی است. با توجه به هزینه تامین دستگاه و مواد اولیه و میوه های مختلف سود حاصل از این کار حدود ۴۰ درصد می باشد.

 از فوت و فن های اصولی در خشک کردن میوه اساساً اطلاع دقیق از میزان میوه خشک تولیدی از هر کیلو میوه می باشد. اهمیت این موضوع به این خاطر است که برای مدیریت هزینه های تهیه مواد اولیه در خط تولید میوه خشک، باید حساب کنید برای تولید یک کیلو میوه خشک چند کیلو میوه نیاز خواهید داشت؟

 گرما و حرارت دستگاه خشک کن میوه برای سبزیجات و ادویه جات نیز کاربرد بسیار عالی دارد. ادویه ها و سبزیجات تازه به دلیل رطوبت زیاد مستعد جذب میکروب و باکتری می باشند. خشک کردن آنها توسط خشک کن میوه به ماندگاری بیشتر آنها کمک می کند.

 گردش هوای گرم دستگاه در میان طبقات مانع از جذب دوباره رطوبت جدا شده توسط محصولات می شود. به طوری که گردش هوا، هوای مرطوب را که از میوه ها خارج شده را به کمک دریچه های دستگاه به بیرون هدایت می کند و مانع از جذب دوباره آن می شود.

 در مقابل خارج کردن هوای مرطوب، هوای خشک را از خارج به داخل دستگاه می کشاند تا مواد در محیطی عاری از رطوبت خشک شوند. علاوه بر حفظ هوای خشک درون دستگاه فن ها در توزیع یکسان هوای گرم داخل دستگاه در تمامی طبقات تاثیر بسزایی دارند.

چه میوه هایی را می توان خشک کرد؟

اگر بخواهیم خلاصه و مفید این پرسش را پاسخ دهیم این است که تمام میوه ها را می توان به راحتی خشک کرد؛ از سیب و موز کیوی گرفته تا هلو و گلابی و خرمالو و…

خشک کردن میوه و خوش رنگ ماندن آنها

برای خشک کردن میوه و داشتن میوه های خوش رنگ، در ابتدا باید کارهایی را انجام دهید که در ادامه به صورت خلاصه طرز تهیه میوه خشک را بیان می کنیم.

اگر مایل هستید با طرز تهیه میوه خشک به طور کامل آشنا شوید نکات زیر را به طور کامل رعایت کنید.

میوه ها را با آب سرد بشویید و سپس آن را به آرامی خشک کنید.

میوه را داخل آب نمک قرار دهید. محلول آب نمک تهیه کنید 6 قاشق غذاخوری نمک را در 5/3 لیتر آب حل کنید و میوه ها را در آن قرار دهید.

بر روی برش های سیب کمی آبلیمو بزنید؛ این کار از سیاه شدن سیب جلوگیری می کند.

 به طور کلی میوه ها وزن های متفاوتی دارند. همچنین میزان آب هر میوه ای متفاوت است، بنابراین نمی توان تخمین دقیق از میزان بازدهی میوه خشک از یک کیلو میوه تازه داشت. ولی معمولاً میوه های سنگین تر مثل آناناس نسبت به میوه های سبک تر مانند سیب بازده بالاتری دارند. به طور تقریبی برای تهیه یک کیلو میوه خشک حدودا باید ۸ الی ۱۰ کیلو میوه تازه تهیه نمایید.

 برای تاسیس و راه اندازی کارگاه تولید میوه خشک و سبزیجات خشک، کلیه مراحل شستشو، اسلایس، خشک کردن تا مرحله بسته بندی را باید انجام دهید. بهتر است بسته های خود را در حجم کمتر بسته بندی نمایید. معمولا بسته های ۲۵۰ گرمی میوه خشک با استقبال زیادی روبرو بوده است.

 دستگاه خشک کن میوه تنها محدود به تولید نوع میوه خاص نمی شود بلکه با این دستگاه می توانید انواع میوه ها و سبزیجات را خشک نمایید. به همین دلیل به آن دستگاه سبزی خشک کن هم گفته می شود. خشک کردن میوه ها و سبزیجات باعث جلوگیری از فساد میکروبی آنها می شود. در این روش با خشک کن میوه و خشک کن سبزی میزان رطوبت محصول را کاهش می دهید.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳

آموزش ها

خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کنخشککندستگاه سبزی خشک کن و میوه خشک کن ارزانسبزی خشکنمیوه خشکمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *