خرید میوه خشک -گروه تولیدی بازرگانی طیب لی


خرید میوه خشک -گروه تولیدی بازرگانی طیب لی

روشی که امروزه و از زمان قدیم برای نگهداری میوه خشک استفاده می‌شود و بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است، خشک کردن است. این کار با دستگاه‌های خشک کن یا قرار دادن میوه‌ها در جلوی نور خورشید امکان‌پذیر است. در طول فرایند خشک کردن میوه‌ها، به دلیل گرمای زیادی که میوه‌ها متحمل می‌شوند آب آن‌ها خشک می‌شود و فقط یک بافت گوشتی از آن به جای می‌ماند که ارزش غذایی بالایی دارد.

خواص میوه خشک:

خواص میوه خشک از گذشته تا به الان مورد توجه خیلی از افراد بوده است و مورد اهداف پزشکی بوده است. به عنوان نمونه هندی های از میوه خشک شده برای افزایش انرژی، بهبود سیستم عصبی، هضم غذا، درمان سردردهای ناشی از استرس و اضطراب و در ضمن مقابله با بسیاری از بیماری ها استفاده می کردند. به طور کلی بدن انسان در طول سال به میوه های مختلف نیاز دارد اما در هر فصل زمان تمامی میوه ها وجود ندارد، از این رو باید از نوع خشک شده آن ها استفاده کند و از این طریق یم توانند مواد مغذی لازم بدن شان را تامین کنند.

خشک کردن میوه از دیرباز

فرآیند خشک کردن میوه از دیرباز تا کنون بین ما خانواده های ایرانی رواج دارد و این فرآیند در اصل، روشی مناسب برای محافظت از طعم ،خواص و…میوه است.

گاهی اوقات میوه خشک شده نسبت به نوع تازه آن طعم بهتری دارد، در این راستا می توان به عنوان مثال به سیب خشک شده و یا انبه ی خشک اشاره کرد.

استفاده از دستگاه خشک کن میوه

استفاده از دستگاه میوه خشک کن، سبب می شود آب میوه به صورت خیلی آرام ، آهسته و با حرارت خیلی کم تبخیر شود که این سبب میشود کیفیت و رنگ وخواص میوه حفظ شود.

امروزه انواع و اقسام دستگاه های میوه خشک کن در دسترس هستند و کار با آن ها آسان است، به خصوص اگر قصد خشک کردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات ونتیجه کسب درآمد را داشته باشید،که در ادامه به تفاوت دستگاه های خشککن و شرکت های موجود و سازنده دستگاه خشک کن میپردازیم.

از این چیپس های میوه ای می توانید برای تزیین دسر یا سالاد و یا حتی به عنوان اسنک استفاده کنید پس بازار هدف شما تولید کننده های عزیز خیلی گسترده می باشد و تنها به آجیل و خشکبار فروشی ها محدود نمیشود.از رویی دیگر این صنعت (خشک کردن میوه و سبزی)با توجه به تازگی و نوپا بودن خود منبع درآمد خوبی برای تجار و صادرات به انواع و اقسام کشور ها نیز می باشد.

گروه ماشین سازی طیب لی

طراح وتولید کننده انواع ماشین آلات فرآوری  محصولات کشاورزی،دستگاه های خشک کن
جهت خشک کردن انواع میوه جات،صیفی جات،قارچ ها ،گیاهان دارویی و…
ارائه دهنده لوازم جانبی تولید میوه خشک و کارگاه، انواع دستگاه های بسته  بندی وآسیاب های صنعتی
راه اندازی کسب و کار زود بازده و پرسود
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
۱-آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
۲-دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
۳-ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
مارا به دوستان خود معرفی کنید
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳
با مدیریت مهندس علی طیب لی

اخبار

خرید دستگاه خشککنخشککنخشککن ایرانیخشککن خانگی میوهسبزی خشکمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *