خرید میوه خشک کن با کیفیت


خرید میوه خشک کن با کیفیت ماشین سازی طیب لی

میوه‌های خشک سال‌هاست وارد بازار تنقلات شده‌اند و طرفداران زیادی دارند. مخلوط‌کردن آن‌ها با آجیل یا سرو انفرادی آن‌ها در میهمانی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها به‌عنوان تنقلات، به امری عادی و قسمتی از توقعات میهمانان یا مشتریان تبدیل شده است.

اما از آنجایی که روش سنتی برای خشک کردن میوه ممکن است تا دو هفته هم به طول بینجامد و در نهایت هم نتیجه خوبی از آن نگیریم استفاده از دستگاه میوه خشک کن ماشین سازی طیب لی بهترین راهکار است.

یکی از موارد بسیار مهم پیش از خرید دستگاه خشک کن، انتخاب دستگاه خشک کن مناسب است. شرکت ماشین سازی طیب لی دستگاه های خشک کن خود را در دو مدل تونلی و کابینی به مشتریان خود عرضه می کند.

قیمت دستگاه خشک کن

قیمت دستگاه های خشک کن با توجه به نوع و ظرفیت آن ها متفاوت است همچنین به دلیل کیفیت و عملکرد بالای آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در خشک کن های کابینتی تعداد سینی ها نشان دهنده ظرفیت دستگاه است.

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن:

از مزایای استفاده از دستگاه های خشک کن، سرعت بخشیدن به امر تولید، رعایت شدن اصول بهداشتی، تولید محصولی با کیفیت بالاتر، کاهش دور ریز و غیره می باشد. شرکت آراد ماشین تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید خشک کردن میوه و سبزی را طراحی و تولید می کند.

یک دستگاه خشک کن باید بتواند فاکتور های مناسب برای خشک کردن محصولات را داشته باشد مهم ترین موارد برای کنترل کردن در خشک کردن دما و رطوبت هستند که باید به خوبی کنترل شوند برای این که بتوان این موارد را کنترل نمود باید بتوان از سنسور های اندازه گیری مناسبی برای این کار استفاده کرد و به علاوه برای این که بتوان داده هایی را که این سنسور ها به سیستم کنترلی ارسال می کنند را با بهترین دقت ارسال نمود به همین دلیل است که باید سنسور های اندازه گیری در بهترین نقاط دستگاه ها نصب شوند

شرکت ماشین سازی طیب لی، دستگاه های خشک کن میوه و سبزی  را در ظرفیت های مختلف صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی طراحی و تولید کرده است.

میوه خشک های درشت خریدار بیشتری دارند و همچنین از کیفیت بیشتری برخوردار هستند پس برای این موضوع باید میوه ای را که خریداری میکنید تازه و درشت باشد و همچنین باید بدانید که میوه پس از خشک شدن کمی کوچک میشود و خود را جمع می کند. طبیعی است که خرید میوه در فصل خود به صرفه تر میباشد.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

بهترین دستگاه خشک کنتجهیزات خشک کردن میوهحرید دستگاه خشک کنخرید میوه و سبزی خشک کن گازیخشک کن خرما و میوهدستگاه خشک کن خانگیسبزی خشکسبزی خشک کنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *