خرید میوه خشک طیب لی

میوه خشک یکی از انواع تنقلات و خوراکی های خوشمزه و البته پرطرفدار ایران است. میوه خشک ها به دلیل خواص زیاد و طعم فوق العاده ای که دارند محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای خوردن خوراکی ها و تنقلات ناسالم میوه خشک ها را مصرف کنند. امروزه این تنقلات پرطرفدار فرصت های درآمدزایی فوق العاده برای افراد به وجود آورده است. افراد زیادی هستند که به واسطه تولید میوه خشک توانسته اند درآمدزایی فوق العاده ای داشته باشند.
شما نیز در صورتی که بدانید میوه خشک را چطور تولید کنید، در کجا بفروشید و چه استانداردهایی را در تولید و فروش آن رعایت کنید، می توانید بازدهی فوق العاده ای از این کسب و کار داشته باشید. در این مطلب به شما کمک می کنیم تا بدانید که میوه خشک هایتان را چطور تولید کرده و به فروش برسانید

چرا باید میوه خشک بخریم؟

مهم‌ترین دلیل استفاده کردن از میوه خشک در دسترس نبودن کلیه میوه‌ها در تمام طول سال است. برخی از افراد متناسب با سلیقه خود دوست دارند که در فصل‌های مختلف و میوه مورد علاقه خود را استفاده کنند. در میوه‌های خشک فواید میوه تازه وجود دارد. حتی ممکن است کالری که میوه خشک دارد، نسبت به میوه تازه بیشتر باشد. بنابراین شما می‌توانید برای بهره‌مند شدن از این خاصیت نسبت به خرید آنلاین میوه خشک اقدام کنید.

نرخ فروش و خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی

همچنین نرخ های بیان شده در مورد یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی  و فروش آن  با ظرفیت مشخص توسط تمامی شرکت ها یکسان نیست و می توان با تحقیق بیشتر، به موردی مناسب برای خرید دست یافت..

کسانی که از آجیل و میوه های خشک شده در رژیم غذایی خود استفاده می کنند، از فواید آنها برای تناسب اندام و کاهش وزن آگاه هستند. مصرف آنها به شما در کاهش وزن کمک می کند. با مصرف این خوراکی ها چربی، قند کمتر و مواد مغذی بیشتری برای سوخت و ساز مصرف می کنید. با این ویژگی عالی که خانم ها از طرفدران پروپاقرص آن هستند، موجب رونق بازار فروش و خرید آنلاین میوه خشک شده می شود.

نباید از این امر مهم قافل شد که قطعاً فعالیت در حوزه ی صادرات با سود چند برابری در مقایسه با فروش داخلی همراه است و خوشبختانه پتانسیل بالایی برای شرکت ماشین سازی طیب لی که فعال در زمینه ی تولید تولید ماشین آلات و دستگاه های صنعتی کشاورزی و فرآوری محصولا ت کشاورزی می باشد  در این زمینه فراهم است.

مزایای خشک کردن به روش صنعتی:

متاسفانه کیفیت محصولات خشک شده به روش سنتی نسبت به ماده اولیه کاهش زیادی می­ یابد، لذا استفاده از روش­ های جایگزین و جدیدتر پیشنهاد می­ شود. از جمله این روش ها می توان به استفاده از دستگاه با هوای داغ اشاره نمود. این دستگاه‌ها دارای انواع متفاوتی می باشند. نحوه کار دستگاه میوه خشک کن به گونه‌ای می باشد که با حرارت دادن یکنواخت، بدون این که میوه‌ها را بسوزاند، خشک می‌کند. البته، بعضی از این دستگاه‌ها در دمای کمتری فعالیت می‌کنند تا از از بین رفتن مواد معدنی داخل میوه‌ها جلوگیری شود.

به طور مثال در خصوص دستگاه خشک کن سبزی و میوه ایران و شرکت ماشین سازی طیب لی  شرایط مناسبی دارید و تا کنون کشورهایی چون تاجیکستان، پاکستان، امارات، ترکیه و سوریه و …. بازارهای شرکت ماشین سازی طیب لی برای صادات این محصول بوده اند و قطعاً این ظرفیت قابلیت توسعه ی بیشتری دارد.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خشککنسبزی خشککنسبزی خشککن برقیمیوهمیوه خشکمیوه خشککنمیوه خشککن برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *