خرید میوه خشک – طیب لی


خرید میوه خشک – طیب لی

مهم ترین مشخصه هر دستگاه میوه خشک کن ظرفیت و توان تولید آن است. برای خرید یک دستگاه میوه خشک کن ابتدا باید مشخص کنید که روزانه و به طور میانگین در هر ساعت چقدر می‌توانید چیپس میوه تولید کنید.

بازار فروش میوه های خشک بسته بندی شده -بازرگانی طیب لی

بازار فروش میوه خشک ویژه صادرات شرایط بسیار ایده آلی دارد؛ چرا که علاوه بر طعم و کیفیت بالای محصولات تولید شده در ایران که مورد استقبال مشتریان جهانی است؛ به لحاظ قیمت تمام شده نیز برای مشتری خارجی گزینه ی مناسبی محسوب می شود.

سبزیجات ،میوه ها دارای مواد بسیار کاربردی است که در فرآیند خشک کردن این مواد موجود نه تنها از بین نمی روند بلکه خشک کردن محصول دز این دستگاه های خشک کن سبب می گردد رنگ و طعم و کیفیت و تمام مواد معدنی موجود در آن ها حفظ گردد.

اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب

اگر در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و تحقیقات گسترده ای کرده باشید، با  در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف راحت  می توانید یک انتخاب عالی و پر سود برای سرمایه گذاری داشته باشید. از این رو بهترین راهکار ارتباط گرفتن با عرضه کننده های تخصصی و بزرگی همچون مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارای مدل های متنوعی است که قیمت هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت است و این تفاوت در قیمت  دستگاه ها ی خشک کن  براساس تعداد سینی هایشان،ظرفیتشان،نوع پشتییانی و شرکت سازنده و…. می باشد.

بر این اساس بسیاری از تولید کنندگان در این بخش برنامه ریزی نموده اند و انواع بسته بندی های پاکتی، تلقی، فلزی و حتی فانتزی را به بازار عرضه کرده اند.

اما بخشی از این کار می تواند با بسته بندی میوه خشک در منزل نیز انجام شود.

اگر خود اقدام به خشک نمودن میوه ها کرده اید توجه داشته باشید به هنگام خرید، میوه های کاملا رسیده و سفت را جدا کنید. مواد مغذی و قند موجود در میوه رسیده و سفت بسیار بالا است . تجربه نشان داده خشک کردن میوه های سفت بسیار راحت تر است . با خشک کردن میوه های سفت به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید.

میوه های انتخابی شما باید قابل خرد شدن باشند . توجه داشته باشید میوه های لک دار و خیلی رسیده برای خشک کردن مناسب نیست و نتیجه مطلوبی با میوه های نرم نخواهید داشت. میوه های انتخابی باید آبدار باشند زیرا آب موجود در میوه موجب می شود نتیجه نهایی شما مطلوب گردد. میوه های مورد علاقه خود را از دست ندهید در فصل هر میوه به دنبال خرید میوه های رسیده و سفت رفته و آن را به شیوه های مختلف خشک نمایید.

 

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خشک کن میوهخشککنسبزی خشکسبزی خشککنمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *