خرید دستگاه میوه خشک کن


خرید دستگاه میوه خشک کن ماشین سازی طیب لی

خشک کن کابینتی ، کابینت های قفسه بندی شده ای هستند که داخل آنها چندین ردیف سینی گنجانده شده تا حجم بیشتری از میوه و سبزی در هر بار خشک سازی را در خود جای دهند. دیواره های آنها به گونه ای طراحی شده اند که عایق گرما هستند و از هرگونه هدر رفت انرژی جلوگیری شود. تعادل گرمایی و جریان هوا در داخل این دستگاه ها به نحوی است که خواص سبزی و میوه پس از رطوبت گیری و خشک شدن همچنان حفظ گردد.

بازار میوه خشک:

در این بازار شما می‌توانید انواع میوه‌های خشک را از دسته‌بندی آجیل و خشکبار به‌صورت تک میوه یا مخلوطی از میوه‌ها، به مقدار دلخواه از صد گرم تا چند کیلوگرم سفارش دهید. همچنین می‌توانید قبل از ثبت خرید، محصولات را از نظر قیمت، کیفیت و سلامت، مقایسه کنید.

خشک کردن تنها روش برای نگه داری از مواد غذایی نبوده و از روش های دیگری مانند شور کردن و ترش کردن نیز استفاده می شده اما به دلیل این که این روش ها امکان استفاده از مواد غذایی را در استفاده ها محدود می کرده و همین طور به دلیل این که این دو روش موجب افزایش وزن و حجم مواد غذایی می شده لذا استفاده از آن ها چندان برای مردم جالب نبوده و رونق نداشته است.

خشککن کابینی:

در همه انواع خشک کن های کابینتی سازوکاری طراحی و اجرا شده که با سیرکولاسیون مناسب و برنامه ریزی شده و گردش مناسب گرما در محفظه ی دستگاه و خروج رطوبت از میوه و سبزی به داخل دستگاه  و سپس بیرون راندن این رطوبت از داخل دستگاه، در نهایت همه ی میوه ها بطور یکنواخت و یکدست خشک شوند و در عین حال خواص و کیفیت اولیه ی خود را نیز از دست ندهند.  بدیهی است که بسته به نوع میوه و میزان رطوبت آن و نیز میزان رطوبت نهایی مد نظر پس از خشک شدن،  امکان تنظیم میزان دمای داخل دستگاه و زمان لازم برای خشک شدن وجود دارد. بعنوان مثال در میوه های کم آب تر مانند سیب و هلو نسبت به میوه هایی پر آب مثل لیمو و پرتقال زمان کمتری برای خشک شدن لازم است.

سوخت دستگاه خشک کن صنعتی:

شاید نوع سوخت دستگاه بصورت کلی موجب ایجاد برتری در انواع دستگاه خشک کن نشود اما زمانی که قرار است دستگاه در یک مکانی قرار گیرد که برای مثال به گاز دسترسی آسان و یا با قیمت مناسب ندارد ، آن زمان نوع سوخت خشک کن و یا حتی دوگانه سوز بودن آن میتواند موجب برتری یک دستگاه بر دیگر ماشین آلات مشابه آن شود.

میوه خشک ماشین سازی طیب لی:

در این بازار شما می‌توانید انواع میوه‌های خشک را از دسته‌بندی آجیل و خشکبار به‌صورت تک میوه یا مخلوطی از میوه‌ها، به مقدار دلخواه از صد گرم تا چند کیلوگرم سفارش دهید. همچنین می‌توانید قبل از ثبت خرید، محصولات را از نظر قیمت، کیفیت و سلامت، مقایسه کنید.

خشک کردن تنها روش برای نگه داری از مواد غذایی نبوده و از روش های دیگری مانند شور کردن و ترش کردن نیز استفاده می شده اما به دلیل این که این روش ها امکان استفاده از مواد غذایی را در استفاده ها محدود می کرده و همین طور به دلیل این که این دو روش موجب افزایش وزن و حجم مواد غذایی می شده لذا استفاده از آن ها چندان برای مردم جالب نبوده و رونق نداشته است

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

بهترین خشک کن خانگیخرید خشک کنخرید خشک کن سبزی صنعتیخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخشک کنمیوه خشکمیوه خشککن گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *