خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی


خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی

شرکت ماشین سازی طیب لی در جهت تکمیل خط تولید انواع جوانه ها اقدام به ساخت دستگاه خشک کن به صورت تخصصی نموده است .

این خشک کن ها برای انواع سبزیجات و میوه ها نیز قابل استفاده می باشد . دستگاه های خشک کن میوه و سبزی طیب لی که برای مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارند ، با خشک کردن محصول باعث افزایش ماندگاری محصول نهایی و کاهش رطوبت می شود . فرایند خشک کردن مواد غذایی تا حدی انجام می شود که رشد میکروبی و واکنش های شیمیایی را محدود کند .

برای تهیه چیپس میوه و سبزی خشک ابتدا باید آنها را شست سپس خرد کرد و در طبقه های دستگاه چیده شوند . در این دستگاه ، توسط دمنده دمای مورد نیاز جهت خشک شدن وارد سیستم شده و با مدت زمان بسیار کوتاهتری در مقابل سیستم سنتی محصولات خشک شده در اختیار شما قرار می گیرید گردش هوا باعث خارج شدن رطوبت از مواد خوراکی و در نتیجه خشک شدن آن ها می شود .

دستگاه های طیب لی دارای سیستم گرمایشی با مشعل گازی است و از لحاظ مصرف انرژی نسبت به دستگاه های خشک کن میوه و سبزی موجود در بازار برتری دارد .

تولید صنعتی مواد غذایی همیشه بدلیل تولید انبوه مورد توجه بوده اما در برخی از موارد تولید خانگی در مقایسه با تولید صنعتی دارای مزایایی است از جمله نظارت بیشتر بر مراحل تولید رعایت مسائل بهداشتی و نیفزودن مواد نگهدارنده یا افزودنی های خاص .

 

شما برای خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب برای راه اندازی این صنعت کم ریسک و زود بازده(صنعت خشک کردن میوه و سبزی)نباید تنها قیمت را مد نظر و فاکتور اصلی قرار دهید چرا که تجربه در این سالیان ثابت کرده است اصلی ترین فاکتور و مهم ترین اصل در خرید دستگاه های خشک کن میوه و سبزی نوع و کیفیت خشک کردن دستگاه خشک کن سبزی و میوه شما و خدمات و پشتیبانی شرکت تولید کننده ان می باشد.

چرا که مانند هر حرفه ی دیگری شما نیاز به آموزش و راهنمای صاحبان تجربه در این صنعت دارید.

قیمت دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

قیمت های دستگاه های خشک کن میوه و سبزی بسیار با هم تفاوت دارد و شما باید با تحقیق و پرس و جو جلو بروید . اول از همه به بازدید شرکت سازنده دستگاه خشک کن میوه و سبزی بروید و از خط تولید بازدید کنید و خدمات و پشتیبانی آن ها را جویا شویدو اگر میتوانید با باقی مشتریان و تولید کننده های آنان اراتباط بگیرید.

برخی از دستگاه های خشک کن ممکن است قیمت های پایینی داشته باشند اما بعدا در طول مسیر با نداشتن پشتیبانی و آموزش شما در دردسر خواهید افتاد.

شما نباید ملاک خرید دستگاه خشک کن سبزی و میوه خود را قیمت قرار دهید چون شما تنها یک دستگاه نمیخواهید و باید آموزش و پشتیبانی دستگاه را هم داشته باشید تا بتوانید محصول بهتر و با کیفیت تری تولید کنید  به بازار غرضه کنید.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید بهترین دستگاه خشک کنخرید دستگاه سبزی خشک کن خانگیخشککن گوشتسبزی خشککنمیوه خشکمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *