خرید دستگاه سبزی خشک کن ماشین سازی طیب لی


خرید یک دستگاه سبزی خشک کن و میوه خشک کن ماشین سازی طیب لی و ویژگی های آن

سبزی خشک مجموعه‌ای از سبزی‌های خوراکی باشد که در تهیه غذاهای مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد و غذاهای شما را خوشمزه می‌کند. این سبزی‌ها را معمولاً در فصل‌هایی از سال که به وفور در دسترس می‌باشند با روش‌های مختلفی تبدیل به سبزی خشک می‌کنند.

مزایای استفاده از سبزی خشک شده:

در دسترس بودن یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از سبزی‌های خشک می‌باشد و شما در هر زمانی می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه‌های مختلف تهیه نمایید.

سبزی‌های خشک شده دارای قیمت مناسب‌تری می‌باشد و صرفه اقتصادی نیز دارد.

تنوع سبزی خشک نسبت به سبزی تازه بیشتر است و شما در همه فصول می‌توانی از آن‌ها استفاده نمایید.

برای خشک کردن سبزیجات 3 روش وجود دارد:

1-خشک کردن زیر نور آفتاب(سایه خشک)

2-خشک کردن سبزی جات در فر و مایکروفر

3- خشک کردن سبزی جات در دستگاه های خشک ماشین سازی طیب لی

این سبزی های خشک شده دارای  ویتامین سی بوده و سه برابر میوه ها ی دیگر دارای ویتامین سی می باشد. همچنین این سبزی های  خوش رنگ دارای ویتامین های دیگری نظیر ویتامین آ ، آهن ، مس و فولات می باشند.

نکته ی قابل ذکر در خشک کردن سبزی جات در درون دستگاه های خشک کن تایم خشک شدن سبزی جات می باشد  که برحسب نوع سبزی، 9تا 18 ساعت زمان برای خشک شدن در دستگاه نیاز است.

در صورتی که قصد دارید میوه یا سبزیجات را خشک کنید، حتما میوه و سبزیجات رسیده و سالم را انتخاب کنید.

یکی از سالم ترین و مهم ترین بخش تغذیه سبزی ها هستند و می توانند خوراک شما را از یک غذای عادی به یک غذای فوق العاده تبدیل کنند.

متاسفانه سبزیجات حاوی نوعی از ترکیبات ارگانیک هستند که به آن آنزیم می‌گویند و به همین دلیل خیلی سریع کپک می‌زنند. به همین دلیل است که سبزیجات تازه سریع‌تر از میوه جاتخراب می‌شوند و می بایست بعد از خرید و شستشو بسرعت آن ها را در دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ریخت و خشک نمود.

موارد مصرف سبزی جات در ایران:

 این سبزی ها در ایران به عنوان طعم دهنده غذا مصرف چندانی دارد و در آشپزی ایتالیایی و همراه گوجه فرنگی، انواع کلم و لوبیا سبز، سوپ، خوراک تخم مرغی و گوشتی کاربرد دارد. اضافه کردن سبزی جات خشک شده به انواع سس سالاد خالی از لطف نیست.

در صورتی که سبزیجات خشک در معرض نور آفتاب قرار بگیرند به سرعت رنگ‌شان تغییر کرده و مقدار فراوانی از ویتامین های  خود را از دست می‌دهند. معمولا به همین خاطر است که سبزی ها را بیشتر داخل دستگاه های خشک کن میوه و سبزی،خشک می کنند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

 

 

آموزش ها

خرید بهترین دستگاه خشک کنخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخرید میوه و سبزی خشک کن گازیخشک کن گازیدستگاه سبزی خشک کنسبزی خشک کن خانگیمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *