خرید دستگاه سبزی خشک کن – سازنده دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی

خرید دستگاه سبزی خشک کن – سازنده دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی

سبزیجاتی که حاوی مواد گواتروژن هستند مانند خانواده کلم، شلغم، اسفناج در کسانی که بیماری های تیروئیدی کنترل نشده دارند با اختلال در عملکرد این غده مانع از ترشح هورمون های تیروئیدی می شوند. بنابراین بهتر است افراد مبتلا به کم کاری تیروئید از این نوع سبزیجات به صورت پخته استفاده نمایند

سبزیجاتی از قبیل آرتیشو واکنش های آلرژیکی را در افرادی که به ماده حساسیت زایی به نام راگوید حساس هستند، تحریک می کنند. سبزیجاتی مانند گل کلم، قارچ، تربچه، بادمجان، اسفناج، کدو، کلم بروکلی، فلفل تند حاوی موادی به نام سالیسیلات هستند که ماده موثره داروی آسپرین می باشد، در کسانی که به این ماده حساسیت دارند با خوردن این سبزیجات واکنش های آلرژیکی در بدن آن ها فعال می شود.

اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که مراقب وزن و کالری دریافتی خود می باشید، مراقب بادمجان سرخ کرده باشید. زیرا بافت این نوع سبزی روغن زیادی را به خود جذب می کند و کالری دریافتی شما را افزایش می دهد، بهتر است از این نوع سبزی به صورت پخته شده و یا کبابی استفاده کنید و از خواص آن بهره مند شوید.

نوع رنگ استفاده شده در دستگاههای خشک کن خوب و مناسب

دستگاههای خشک کن میوه وسبزی خوب دارای رنگ الکترو استاتیک کوره ای می باشد که این در حالی است که با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است .

شما باید توجه داشته باشید سرمایه ی خود را به سه بخش تقسیم کنید اولا خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی مناسب،دوما خرید تجهیزات مورد نیاز اعم از:اسلایسر،هسته گیر،آبکش لگن،پوستکن و…و سوما سرمایه ی موجود برای خرید و تهیه ی میوه ی تازه در یک ماه و یا بیشتر

با توجه به صحبت های ذکر شده شما میتواند با سرمایه ای حدود20 الی 25 میلیون تومان این حرفه و صنعت (خشک کردن میوه و سبزی در خانه)را آغاز کنید.

عملکرد دستگاه خشککن:

این دستگاه با گرفتن آب میان بافتی مواد غذایی آنها را بدون پخت خشک میکند.این دستگاه به شیوه کاملا بهداشتی میوه ،سبزیجات و مواد غذایی شما را خشک کرده تا بتوانید از آنها به عنوان تنقلات سالم یا میان وعده در تمام فصول استفاده نمایید .در ضمن عملکرد این وسیله بدین صورت است که هوای گرم با استفاده از  فن مجهز در درون دستگاه به چرخش در می آید و تمام مواد غذایی را بصورت یکنواخت خشک میکند.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

گردش هوا باعث خارج شدن رطوبت از مواد خوراکی و نهایتا خشک شدن آن می شود . این روش طعم ، مزه و خواص میوه ها را بخوبی حفظ میکند .

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کن سبزی صنعتیخشک کنخشک کن میوهدستگاه خشک کنسبزی خشکسبزی خشک کنمیوه خشکمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *