خرید دستگاه خشک کن


نکات خرید دستگاه خشک کن میوه چیست؟؟

خشک کردن میوه ها از زمان های گذشته در کشور ما و کشور های همجوار صورت می گرفته چرا که در این مناطق دسترسی به میوه ای تازه نور خورشید به راحتی امکان پذیر بوده .

شما برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را توسعه بخشید و میوه های خشک تولید نمایید باید بتوانید تمامی آموزش های تولید میوه را گزرانده باشید و یا خود به تجریه بپردازید که شرکت ماشین سازی طیب لی در راستای سهولت کار تولید کنندگان تمامی آموزش ها را توسط  آموزش  به تولید کنندگان ارائه می دهد.

تاریخچه میوه خشک:

گروهی از محققان به منظور بررسی تاثیر مصرف میوه خشک بر سلامت افراد مطالعه جدیدی انجام دادند و داده‌های سلامت ۲۵ هزار و ۵۹۰ نفر را ارزیابی کردند. این افراد اطلاعاتی در مورد غذایی که در ۲۴ ساعت گذشته مصرف کردند در اختیار پژوهشگران قرار دادند. میوه‌های خشک تنها ۳.۷ درصد کل میوه‌های مصرف شده آن‌ها را تشکیل می‌داد و هزار و ۲۳۳ نفر از شرکت‌کنندگان یک وعده میوه خشک مصرف کرده بودند. اطلاعاتی در مورد سلامت عمومی افراد که شامل شاخص توده بدنی (BMI)، سایز دور کمر و فشار خون در حالت استراحت می‌شد نیز در دسترس محققان قرار گرفت.

با تمام توضیحاتی که داده شد متوجه می شویم که این صنعت هر چند نوپا اما بسیار خوش آتیه می باشد و می توان برای اولین بودن و موفق بودن در این صنعت هر چه زود تر دست به کار شد در ادامه دیگر مزایای میوه ای خشک شده به نسبت میوه های تازه این است که این میوه ها به دلیل کاهش حجم در جابه جایی ها بسیار مناسب تر هستند و می توان بدون نیاز به به کنترل شرایط دمایی در طول مسیر این میوه ها را جابه جا نمود که می تواند خود در تقلیل قیمت میوه های خشک شده تاثیر گزار باشد.

بسیاری از آدم‌ها میوه‌ی تازه را به میوه‌ خشک ترجیح می‌دهند زیرا معتقدند در فرایند خشک کردن و جهت افزایش زمان نگهداری این محصولات، به میوه‌های خشک نمک و قند اضافه می‌شود؛ و به این دلیل، این خوراکی‌ها سالم نیستند. ولی، در این مقاله قصد داریم فهرست شگفت‌انگیزی از انواع میوه‌ خشک و فوایدشان را ارائه دهیم که نشان می‌دهد فرایند خشک کردن و نگهداری این میوه‌ها، نه فقط کمک می‌کند این خوراکی‌های خوشمزه مدت زمان بیش‌تری سالم و قابل خوردن بمانند، بلکه مواد مغذی این میوه‌ها را به طور کامل حفظ می‌کند

خشک کردن در واقع یعنی اعمال شرایط دمایی مناسب برای خشک کردن و کاهش رطوبت موجود در داخل میوه ها.که این عمل می تواند به توجه به مدل دستگاه ها بسیار متغیر و منفاوت باشد/

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید خشک کن میوه سه کابینخرید سبزی خشک کن ارزانخشک کن میوهخشک کن میوه گازیمیوه خشکمیوه و سبزی خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *