خرید دستگاه خشک کن میوه وسبزی ماشین سازی طیب لی

چیپس میوه در زمان‌های قدیم یکی از خوراکی های بسیار محبوب در بین ما ایرانیان محسوب میشده است  و طرفداران بسیار زیادی داشته در آن زمان برای تهیه چیپس میوه ابتدا میوه را شسته و سپس آن را به قطعات کوچکتری تقسیم می‌کردند و آن را بر روی یک پارچه تمیز و یا یک سینی قرار داده و در مقابل نور خورشید می گذاشتند تا آب میوه تبخیر شود و میوه خشک شده یا چیپس میوه به وجود آید.

امروزه مصرف سبزیجات و میوه به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارند توسط کارشناسان توصیه می گردد و جز حذف نشدنی از سبد غذایی خانوار می باشد.

ولی در بیشتر مواقع به دلیل اینکه در تمام فصول نمیتوان هر نوع میوه و سبزی را به راحتی خرید نمود و یا به دلیل امکان فاسد شدن میوه و سبزی در صورت عدم مصرف در زمان مشخص ، این محصول در حال خذف شدن از سبد غذایی می باشد.

ظرفیت دستگاه خشک کن:

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های40, 100, 200, 300 و 450 کیلوگرم در هر پارت ساخته می‌شوند.
کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی 900 کیلوگرم در ساعت است.
نکته مهم : منظور از ظرفیت دستگاه میوه خشک کن، ظرفیت ورودی محصول است و عدد آن نشان دهنده میزان محصول قابل خشک شدن در هر بار استفاده از دستگاه میوه و سبزی خشک کن است

میوه خشک های درشت خریدار بیشتری دارند و همچنین از کیفیت بیشتری برخوردار هستند .

سرعت دستگاه در خشک کردن میوه و سبزیجات فاکتور مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد، اگر دستگاه شما دارای سرعت بالایی در خشک کردن باشد شما میتوانید در روز چندبار از دستگاه خروجی بگیرید و میزان تولیدی چیپس میوه خود را افزایش دهید.

همچنین در صورتی که در محیط های خانگی میوه اضافی باشد و برای اینکه مانع از فاسد شدن آن شویم و ارزش غذایی محصول را حفظ کنیم میتوان از خشک شده آن محصول بهره برد

این شرایط برای باغداران و کسانی که مزرعه تولید میوه دارند نیز صدق میکند و میتوانند مازاد محصول خود را که بفروش نمیرسد و یا با قیمت پایینتری فروش میشود تبدیل به محصول خشک شده کنند.

برخی از ویژگی های یک دستگاه خشک کن با کیفیت:

تهویه مطبوع دستگاه ها،هدایت جریان داخل دستگاه ها،دارا بودن سنسور رطوبت و دما،استفاده ااز دمنده ها و مکنده های مناسب در جای مناسب و…

میوه خشک کن ها به دلیل کاربردها و مزایای زیادی که دارند، این روزها جز جدایی ناپذیر وسایل خانگی منازل تبدیل شده اند. از مزایای آن میتوان به سلامتی؛ صرفه جویی و کاربری آسان آن اشاره کرد.
میوه خشک کن ها به دلیل اینکه آب میان بافتی میوه ها را می گیرند مانع کپک زده شدن آنها می شوند و همچنین تمامی مواد مغذی و ویتامین های میوه ها حفظ شده؛ تبدیل به چیپس های کوچک میوه می شوند ؛ که به عنوان خوراکی مفید برای بچه ها و افرادی که رژیم غذایی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

آموزش نحوه خشک کردنبهترین دستگاه خشک کنخرید میوه خشک کن با کیفیتدستگاه خشککن سبزیراه اندازی صنعت میوه خشکسبزی خشککنمیوه خشکمیوه خشک کنمیوه خشککن خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *