یک دستگاه خشک کن کشک چه ویژگی هایی دارد؟

گاهی اوقات میوه خشک شده نسبت به نوع تازه آن به دلیل طعم بهتر، برتری دارد. برخی میوه ها در برخی از فصول سال فراوان تر از دیگر میوه ها هستند .

از دیرباز تا کنون  مردم برای نگه داری از میو ه ها و صیفی جات آن ها را به روش های مختلف نگه داری از گزند قارچ ها حفظ می کردند که یکی از این روش های نگه داری خشک کردن نام دارد که با تخلیه رطوبت درون بافت میوه ها امکان رشد قارچ را در داخل این میوه ها کاهش می دهد چرا که قارچ برای رشد نیاز به رطوبت دارد با خشک کردن میوه ها مردم می توانستند به راحتی این میوه ها را در داخل انبار ها بدون نیاز به فرآهم نمودن شرایط دمایی خاص نگه داری کنند و در فصول سرد تر سال که امکان دسترسی به میوه های خشک بسیار دشوار است.

کشک

احتمالا بسیاری از شما ندانید که کشک یکی از مواد لبنی است که تنها در ایران یافت می شود. در واقع می توان گفت که مانند دوغ تهیه شده از ماست، این فرآورده محصولی کاملا ایرانی است. وجود ضرب المثل های فراوان در مورد کشک در زبان فارسی نشان دهنده قدمت تولید و استفاده ازاین ماده غذایی مفید است.

کشک یکی از فرآورده های فرعی شیر است که به روش سنتی از جوشاندن، تغلیظ و یا خشک کردن دوغی که پس از کره گیری باقی می ماند و یا از ماست بدون چربی تهیه می شود.

فواید کشک

کاهش احساس گرسنگی

پیشگیری از پوکی استخوان

سلامت جنین

ضد عفونی‌ کننده دستگاه هاضمه

درمان آفتاب سوختگی و لکه های گوناگون

کشک برای پوست

و….

در حالی که هر زمانی حرفی از کلسیم و پروتئین باشد ما فورا یاد ماست و شیر میفتیم در حالی که کشک اولین منبع غذایی گروتئین و کلسیم می باشد و درصد بالاتری از این دو ماده را در حجم کمتری از خود داراست.

کشک غلیظ را میتوان به صورت گلوله های کوچک دراورد و سپس در خشک کن های کشک ماشین سازی طیب لی جهت خشک سریعتر و جلوگیری از کپک زدن احتمالی خشک کرد.

بزرگترین مشخصه دستگاه دستگاه خشک کن کشک ماشین سازی طیب لی هوای داغ ان است که هوای گرم در داخل خشک کن گردش می کند و کل فرایند گردش در آن بسته است ، بنابراین باعث افزایش انتقال حرارت و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

دستگاه خشک کن کشک در ماشین سازی طیب لی در ظرفیت های مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی توسط متخصصان شرکت ماشین سازی طیب لی، طراحی و تولید شده است و با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود.

دستگاه خشک کن کشک شرکت ماشین سازی طیب لی، بصورت کاملا هوشمند عمل می کند. اطلاعاتی نظیر دمای مورد نیاز جهت خشک کردن، رطوبت نهایی محصول، زمان روشن شدن فن های سیرکوله(گردش هوا) و سانتریفیوژی(تخلیه رطوبت) قابل تنظیم هستند.
مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کن میوه خانگیخرید دستگاه خشک کن ارزانخشک کندرآمدزاییدستگاه خشک کن کشکدستگاه کشک خشک کن گازیشغل خانگیمیوه و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *