خرید دستگاه خشک کن چای


خرید دستگاه خشک کن چای و چگونگی خشک کردن آن

فرآیند خشک کردن میوه و سبزیجات در اصل، روشی مناسب برای محافظت از طعم و اقزایش طول عمر آن هاست.چای سیاه غنی از آنتی اکسیدان ها است که به تغذیه رادیکال های آزاد اکسیژن کمک می کنند.شهرستان املش گیلان با تولید سالانه 33 درصد چای کشور،بزرگترین تولید کننده چای در کشور می باشد.و همچنین چای هم اکنون از لاهیجان تا نواحی غر استان مازندران کشت می شود.

با افزایش سن استخوان ها شروع به تحلیل رفتن می کنند.چای سیاه تراکم استخوانها را حفظ می کند و جایگزینی برای کلسیم است و خطر شکستگی را کاهش می دهد.

خواص و فواید چای برای سلامتی وبدن:

بهبود سلامت قلب

افزایش متابولیسم بدن

کمک به لاغری

کاهش ریسک ابتلا به انواع سرطان ها

کاهش ابتلا به دیابت

بالا بردن ایمنی بدن

و…

مهنسین گروه ماشین سازی طیب لی دستگاه های خشک کن چای را بایک سال گارانتی وراه اندازی به صورت کاملا رایگان، با بالاترین سطح کیفی و بهره گیری از بروزترین قطعات، در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور گذاشته است.آن ها معتقد هستند یا کوچک کردن دستگاه های چای ساز و ایجاد کارگاه های چای خشک کن در منازل چایکاران می توان این صنعت و بسیاری از صنایع دیگر را نجات دهند.

چای سیاه با کاهش التهاب ژن و چربی امعا و احشا کمک می کند. از آنجا که یک دوره طولانی التهاب در بدن می تواند چاقی را تحریک کند ، با نوشیدن چای سیاه می توانید از چاقی ناشی از التهاب جلوگیری کنید.

نحوه خشک کردن چایی:

یکی از روش های که در گذشته برای خشک کردن بسیار از آن استفاده می شد خشک کردن زیر نور آفتاب یا به اصطلاح همان روش سایه خشک می باشد،معمول ترین و ابتدایی ترین روش خشک کردن استفاده از آفتاب است. در این روش برگ چای را  به مدت چند روز در فضای بیرون و در معرض نور آفتاب قرار می دهند.

یکی دیگر از روش های خشک کردن این محصول پرکاربرد،استقاده از دستگاه های خشک کن کابینی و تولی گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

ساختار این دستگاه های خشک کن جایی ماشین سازی طیب لی یه شکل کابینی است و دارای گاری با تعدادی سینی می باشد که محصول درون دستگاه تحت تاثیر جریان هوای گرم در طی مدت زمان خاصی قرار گرفته و خشک می شود.

پس از جمع آوری برگ سبز چای ،آنرا درون سینی های دستگاه های خشک کن ریخته و با توجه به تایم و دمای مورد نیاز اجازه می دهند محصول داحل دستگاه خشک شود.

یکی دیگر از روش های خشک کردنچایی،خشک کردن با جریان هوا می باشد که ترکیبی از جریان هوا و حرارت کم است، این کار معمولاً در فر انجام می شود.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

چایخرید بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن گازیخرید دستگاه میوه و سبزی خشک کنخشک کن برقیخشک کن چاییمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *