خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کم مصرف ماشین سازی طیب لی

دستگاه خشک کن سه کابین

خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کم مصرف

میوه و سبزی خشک در فرآیندی به دست می‌آید که درصد بسیار زیادی از آب موجود در میوه بخار میشود و به اصطلاح میوه آب اضافی خود را ازدست داده و اندکی رطوبت(بسته به نوع میوه)در آن باقی می ماند.

این عمل خشک کردن باعث شده عمر میوه افزایش یافته و رنگ و طعم و خواص و مواد مغذی داخل آن اثر خود را حفظ کرده و ویتامین های مفید خود را از دست ندهند.

بسیاری از متخصصان تغذیه بر این باورند که میوه‌های خشک شده، تا زمانی که به صورت متعادل مورد استفاده قرار بگیرند انتخابی مغذی و مناسب به حساب می‌آیند. در واقع تحقیقات جدید نشان داده اند خوردن میوه‌های خشک با رژیمی سالم و کاهش چاقی در ارتباط است و این میوه های خشک شده برای ورزشکاران و بخصوص کوهنوردان بسیار مقوی می باشد چرا که م تواند انرژی بسیاری را در بدن انسان ذخیره سازد.

درست است که خوردن میوه تازه با توجه به طعم و مواد مفید داخل آن بهتر و مقوی تر می باشد اما خوردن میوه خشک شده، از خوردن آب میوه و نخوردن خود میوه خیلی بهتر است.

میوه‌های خشک عمر طولانی دارند و به سادگی می‌توانند به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار بگیرند و یا جا به جا شوند. به همراه بردن موز یا آناناس به صورت کامل شاید دشوار باشد، اما یک بسته از همین میوه‌ها به صورت خشک جا به جایی ساده تری دارد. وقتی میوه خشک مصرف می‌کنید دیگر نگران نیستید که خراب شود و یا از مزیت آن کاسته شود و جای زیادی را نیز اشغال نمی کند و در واقع مصرف آن راحت تر و کثیف کاری و دور ریز آن بشدت کاهش می یابد.

حال برای خرید دستگاه خشک کن ارزان باید توجه داشته باشید شرکت سازنده دستگاه خشک کن میوه و سبزی از فناوری و تکنولوژی بتواند استفاده کند که مصرف سوخت را به حداقل برساند تا تمام سود شما از درآمد این صنعت صرف پرداخت قبوض شهری نشود.

مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی با ارائه کم سوخت ترین و کم مصرف ترین دستگاه های خشک کن میوه و سبزی با بهترین فناوری و برترین تکنولوژِ توانسته اند جوابگوی این نیاز مشتریان خود نیز باشند.

ویژگی دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:

سوخت مصرفی این دستگاه ها گاز طبیعی بوده و بنا به سفارش مشتری امکان برقی نمودن آن نیز مهیاست.

سینی های دستگاه خشک کن ماشین سازی طیب لی با توجه به نوع دستگاه با ابعاد 72 *72 سانتیمتر از جنس گالوانیزه و استیل ساخته شده است

جنس بدنه خارجی کلیه خشک کن های ماشین سازی طیب لی ، گالوانیزه و رنگ بدنه آن الکترو استاتیکی کوره ای بوده و قابلیت سفارشی سازی به استیل را دارد.

ارتفاع استاندارد مدل های مختلف خشک کن ماشین سازی طیب لی ۲۲۰ سانتیمتر است.

و امکان سفارشی سازی دستگاه خشک کن با توجه به درخواست مشتری وجود دارد.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

خرید میوه خشک کن با کیفیتخشک کن میوه و سبزیخشک کن میوه و سبزی کم مصرفشغل خانگیمیوه خشک کنمیوه و سبزی خشک کن ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *