خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی صنعتی – ماشین سازی طیب لی

خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی صنعتی – ماشین سازی طیب لی

اگر دوست دارید تنقلات سالم و خانگی برای خانواده‌تان فراهم کنید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

به‌وسیله‌ی این محصول می‌توانید ورقه‌های خوشمزه میوه تهیه کنید. بسته به قطر میوه‌ها زمان خشک‌شدن کامل آن‌ها متغیر است. بهتر است میوه‌هایی که برای خشک شدن داخل این دستگاه می‌گذارید ۵ میلی‌متر باشد.

به این ترتیب می‌توانید به‌طور همزمان، میوه‌های مختلف را در حجم زیاد خشک کنید.

جدا شدن سینی‌های دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی آن‌ها را نظافت کنید. سینی‌های این محصول مشبک هستند. به این ترتیب گرما به‌خوبی از میان آن‌ها انتقال پیدا می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت خشک‌کردن سبزیجات و گل اشاره کرد.

دستگاه خشک کن میوه از ماشین آلات آماده سازی محصول  است ونحوه کار میوه خشک کن و سبزی خشک کن کلا اینگونه است که با تخلیه رطوبت میوه‌ها و سبزی ها بدون اینکه میوه مواد مغذی و ویتامین‌های خود را از دست بدهد، آنها را خشک می‌کند.

ولی خرید میوه خشک به دلیل قیمت بالای آن آنچنان به صرفه نیست که شما آن را خرید کنید و به عنوان فروشنده بخواهید آن  را در بازار توضیع کنید چرا که تولید کننده هایی که خود دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارند درحال توید این میوه و سبزی های خشک هستند و میتوانند به قیمت خیلی پایینتر آن را به بازار هدف عرضه نمایند.

اما خبر خوش اینجاست که دیگر اکنون با وجود ماشین سازی طیب لی سازنده انواع دستگاه های خشک کن میوه و سبزی کابینی و تونلی  شما نیز می‌توانید با خرید یک دستگاه میوه خشک کن  و یا سبزی خشک کن چه خانگی و یا چه در حجم و ابعاد بزرگتر(صعتی و نیمه صنعتی)، چیپس میوه و سبزی خشک خود را تولید کنید و شما هم محصولات خود را به وسیله سایت های اینترنتی و کانال ها و گروه هایی که توسط ماشین سازی طیب لی در اختیارتان قرارداده می شود نهایت بهره را ببرید.

از طرف دیگر همانطور که در مقاله های قبلی مفصل به آن پرداختیم

خرید دستگاه میوه خشک کن  در ابعاد صنعتی و یا نیمه صنعتی نیز توجیه اقتصادی دارد

از آنجا که برای تولید چیپس میوه نیازی به محصولات تازه نیست  و تنوع بسیار گوناگونی دارد از جمله میوه جات،صیفی جات،سبزیجات و … شما می‌توانید با قیمت کمتر میوه‌های و صیفی جات و یا سبزی جات  نه چندان مرغوب و درجه چندم را از بازار یا باغدارها خریداری کنید و با خرید دستگاه میوه خشک کن  چه در حجم نیمه صنعتی و یا صنعتی، تولید چیپس میوه و یا سبزی خشک  را شروع کنید و در حجم عمده چه در بازار داخلی و یا چه در بازار های خارجی آن ها را به فروش برسانید.

همانطور که در بالا گفته شد میوه و سبزی  خشک علاوه بر اینکه در داخل کشور مصرف می‌شود و بازار و  فروش بسیار عالی دارد  در خارج از کشور نیز بسیار پرطرفدار است و از آنجا که بعضی از میوه‌های ایران در کشورهای دیگر کشت نمی‌شود می‌تواند انتخاب خوبی برای صادرات میوه خشک به این کشورها باشد.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

 

آموزش ها

خرید دستگاه خشک کن ارزانخشککمسبزی خشککنمیوه خشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *