خرید دستگاه خشک کن میوه دو کابین


خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی دو کابین ماشین سازی طیب لی

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی برای استفاده در سطوح مختلف کاری طراحی شده اند و از انواع نیمه صنعتی تا چندین ظرفیت صنعتی که در کارخانه های بزرگ معمولا از چندین دستگاه استفاده می شود. در کل می توان به این موضوع اشاره کرد که ظرفیت دستگاه های خشک کن بسیار با یک دیگر تفاوا دارد که دستاه ها ی خشک کن میوه و سبزی را می توان به دو دسته ی کانتینیوز (همان تونلی) و یا دستگاه های خشک کن میوه و سبزی کابینی می باشد که هرکدام ظرفیت خاص خود و ویژه ی خود را دارند.

معمولا خشک کن های کابینی ظرفیت ورودی هر بار در حدود 50 الی 500 کیلوگرم داشته و خشک کن های کانتینیوز یا همان تونلی ظرفیت حدود 2 الی 3 تن در هر شیفت کاری را دارند.

خشک کن های کابینی میوه و سبزی  ماشین سازی طیب لی براساس ظرفیت:

دستگاه خشک کن مینی تک کابین

دستگاه خشک کن تک کابین

دستگاه خشک کن دو کابین

دستگاه خشک کن سه کابین

که این دستگاه ها آماده  ساز هستن اما گروه ماشین سازی طیب لی توانایی این را دارد که سفارش دستگاه ها با حجم های بالاتر را قبول کند.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی امروزه یکی از پر در آمد ترین صنعت ها و شغل های حال حاضر می باشد.البته شما باید با مشاوره و راهنمایی افراد صاحب تجربه بهترین و مناسب ترین دستگاه خشک کن میوه و سبزی را برای اشتغال خانگی و یا صنعتی و یا نیمه صنعتی انتخاب نمود.

سودآوری بسیار بالای این حوزه باعث شده است که کسب و کار هایی به صورت خانگی از رونق و مزایای خوبی برخوردار باشند یعنی شما اگر توانایی خرید دستگاه ها خشک کن میوه و سبزی با حجم های200 الی500 کیلوگرمی را ندارید می توانید از دستگاه های خشک کن میوه  و سبزی  با خجم های کمتر و خانگی در حدود45 الی100 کیلوگرم را تهیه نمیایید و در منزل کسب و کار خانگی خود را راه بیندازید و سود خوبی را شامل شوید.

توصیه ما برای آن دسته از کسانی که تمایل به سرمایه گذاری و شروع این کار دارند مطالعه دقیق منابع واقعی و راستی آزمایی آنها بررسی دقیق می باشد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

 

آموزش ها

خرید خشک کن میوه دوکابینخرید خشک کن میوه و سبزیخشک کن میوهشغلمیوه خشکمیوه و سبزی خشک کن ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *