خرید دستگاه خشک کن میوه در قم


خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی در قم

میوه‌های خشک سال‌هاست  وارد بازار تنقلات شده‌اند و طرفداران زیادی دارند. مخلوط‌کردن آن‌ها با آجیل یا سرو انفرادی آن‌ها در میهمانی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها به‌عنوان تنقلات، به امری عادی و قسمتی از توقعات میهمانان یا مشتریان تبدیل شده است.

میوه و سبزی خشک‌کن  ماشین سازی طیب لی

نیز توانسته در این مدت کوتاه مشتریان زیادی را به خود جذب کند و با بهترین کیفیت با رقبای خود به چالش بپردازد.

ویژگی های دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

سینی‌های این دستگاه های خشک کن میوه و سبزی همگی مشبک هستند تا گرما به‌خوبی میان آن‌ها منتقل شود. میوه‌های خشک از تنقلات خوشمزه و سالم‌اند که می‌توانند جایگزین بسیار خوبی برای تنقلات ناسالم باشند.با استفاده از این دستگاه های خشک کن میوه و سبزی می‌توانید برگه‌های میوه را با اطمینان از سلامت و بهداشت کامل آن‌ها در محیط مربوط به خود تهیه کنید. گفتنی است این دستگاه ها  علاوه‌بر میوه‌، قابلیت خشک‌کردن سبزیجات و گل‌ها،قارچ،گوشت و …. را هم دارد.

برای موفقیت در زمینه تولید میوه های خشک باید بتوانید از بهترین دستگاه های میوه خشک کن استفاده نمایید و برای شناخت یک دستگاه میوه خشک کن پیشرفته باید توانست فاکتور ها و ویژگی های یک دستگاه با کفیت را شناخت یکی از فاکتور های مهم  در این زمینه مجهز بودن این دستگاه ها به انواع سنسور ها و کنترل کننده های دما و زمان و رطوبت می باشد تابتوان به خوبی این موارد را کنترل نمود،که گروه ماشین سازی طیب لی همه ای فاکتور ها را برای شما در دستگاه های خشک کن میوه و سبزی خود قرار داده اند.

دستگاه های میوه خشک کن از نظر نوع سوخت به سه دسته ی میوه خشک کن گازی ، میوه خشک کن برقی و میوه خشک کن گازوئیلی تقسیم می شوند که بسته به شرایط کارگاهی تولید کننده ممکن است تغییر کنند چرا که در هر مقعیت جغرافیایی استفاده از یکی از این سوخت ها قابل دسترس تر می باشد

تولید میوه خشک یک کسب  کار پر سود و میان بازده است که شما به راحتی طی یک دوره ی شش ماهه به سرمایه اولیه خود دست یابید که برای شروع این کار نیز  به سرمایه چندانی نیاز ندارید و میتوانید با حداقل سرمایه حدودا از 20 میلیون تومان یک کسب و کار موفق و پر سود راه اندازی کنید که ریز اقلام مورد نیاز برای راه اندازی آن در مطالب قبل برای شما قرار داده شده است.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

 

اخبار

خرید بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن میوه و سبزیخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگیخشک کن گازیخشک کن میوه ارزانراه اندازی کارگاه میوه خشک کنیمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *