خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی


انتخاب و خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی

برای خشک کردن میوه می توان از دو روش آفتاب خشک و خشک کردن صنعتی استفاده نمود در روش آفتاب خشک میزان تولیدی میوه ها کمتر بوده و مدت زمان زیادی را باید صرف خشک کردن میوه ها کنیم و از طرفی نمی توان برای تولید میوه خشک در متد خیلی گسترده که بتواند با دستگاه های خشک کن رقابت کند بهداست این مواد غذایی را به خوبی رعایت کرد.

بهترین دستگاه میوه خشک کن خانگی

دستگاه  میوه خشک کن  یکی از دستگاه های پرکاربردی است که در آشپزخانه های امروزی موارد استفاده بسیاری دارد. این دستگاه با استفاده از جریان برق و یا گاز شهری  کمک می کند میوه هایی که درون سینی های آن قرار گرفته شده است به عالی ترین شکل ممکن و با حفظ تمام مواد معدنی و ویتامین ها خشک شده و در کنار آجیل و خشکبار قابل استفاده باشند.

روش دوم استفاده از دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی می باشد که در این روش شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به راحتی میوه های مورد نیاز خود را خشک کنید و به فروش برسانید به علاوه کیفیت میوه های خشک شده در این روش بسیار بهتر از نوع میوه های خشک شده در زیر نور آفتاب می باشد و می توان میزان سود بسیار بیشتری از آن ها کسب نمود از طرفی باید در نظر داشت برای مقیاس صنعتی این کار باید از دستگاه های خشک کن استفاده نمود تا بتوان با سایر رقبای داخلی  و خارجی رقابت نمود.

روش خانگی خشک کردن میوه ها

خشک شدن میوه‌ با کمک این روش از طریق تابش مستقیم نور خورشید شکل می گیرد. این شیوه‌ خشک شدن میو‌ه‌ها از نظر بهداشتی اصلا مناسب نبوده و استفاده از آن می تواند علاوه بر تغییر طعم میوه ها، باعث آلودگی آن ها نیز بشود. روش خشک کردن میوه با استفاده از نور آفتاب باعث می شود میوه ها در معرض انواع آلودگی، باد، باران، گرد و خاک و… قرار بگیرند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید دستگاه خشک کنخرید میوه و سبزی خشک کنخشک ک میوهسبزی خشک کن خانگیمیوه خشکمیوه خشک کن مناسبمیوه و سبزی خشک کن خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *