خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی -صنایع غذایی طیب لی


خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی -صنایع غذایی طیب لی

دستگاه میوه خشک کن خانگی کابینی ماشین سازی طیب لی، مناسب‌ترین نوع خشک کن میوه برای شروع یک کسب و کار خانگی است.

می‌توانید با دستگاه میوه خشک کن خانگی 20 سینی کار خود را شروع کنید. قیمت این دستگاه خشک کن میوه خانگی آنقدر بالا نیست و می‌توانید با کمتر از20  میلیون تومان دستگاه با کیفیتی تهیه کنید. پیش از این نحوه کار دستگاه میوه خشک کن را توضیح داده ایم.

ابتدا باید میوه‌ها را به طور جداگانه و بدون اینکه خیلی به هم چسبیده باشند بر روی سینی‌های دستگاه میوه خشک کن که یک لایه پلی اتیلن نسوز روی آنها پهن شده است، بچینید و پس از انجام تنظیمات دما و زمان مورد نیاز برای هر محصول، پروسه خشک شدن و تخلیه رطوبت میوه‌ها به صورت تمام اتوماتیک انجام می‌شود.پس از پایان زمان تنظیم شده، درب دستگاه خشک کن میوه را باز کرده و میوه‌های خشک شده آماده را از آن خارج کنید.

راه اندازی کسب و کار خانگی:

برای شروع یک کسب و کار خانگی شما نیاز به یه مشاور خوب در این راستا دارید .

ابتدا می بایست در تهیه و تولید میوه خشک شده اطلاعات کافی به دست آورید.

سپس برنامه ریزی کنید برای فراهم کردن محیط کارمناسب برای شروع این کسب و کار.برای شروع این کسب و کار نیاز به یک فضای مناسب راه اندازی کار دارید.این فضا حداقل باید حدود 16 متر باشد یعنی شما می تواند با اختصاص دادن یک اتاق جدا به این کار کسب و کار خانگی خودتان را استارت کنید و غافل نباشید که گروه ماشین سازی طیب لی در همه ی امور پشتیبان و همراه شما هستند تا رسیدن به یک درآمد عالی.

دستگاه مورد نیاز برای شروع کسب و کار خانگی(خشک کردن میوه وسبزی و  صیفی جات):

شما برای شروع این کسب و کار می بایست ابتدا یک دستگاه خشک کن مینی کابین خانگی تهیه  کنید.

میوه خشک ممکن است حاوی سولفیت نیز باشد

برخی از تولیدکنندگان مواد نگهدارنده ای به نام سولفیت را به میوه خشک‌شده خود اضافه می‌کنند و این باعث می‌شود میوه‌های خشک‌شده جذاب تر به نظر برسند زیرا رنگ و شکل میوه را حفظ می‌کند و از تغییر رنگ آن جلوگیری می‌کند. این امر عمدتاً مربوط به میوه‌هایی با رنگ روشن، مانند زردآلو و کشمش است.

بعضی از افراد ممکن است نسبت به سولفیت حساس باشند و ممکن است بعد از مصرف آن‌ها گرفتگی معده، جوش‌های پوستی و حملات آسم را تجربه کنند. برای جلوگیری از مصرف سولفیت، میوه‌های خشک تیره‌تر را به رنگ قهوه‌ای یا مایل به خاکستری انتخاب کنید.

نتیجه گیری

میوه در هر حالتی باشد چه تازه یا خشک باشد برای شما خوب است و فواید زیادی به همراه دارد. در حالت طبیعی میوه خشک‌شده می‌تواند یک میان وعده‌ی مناسب، جایگزین انواع تنقلات مضر در مهمانی‌ها باشد. متخصصان تغذیه معتقدند هر فرد برای حفظ سلامتی خود باید روزانه نصف لیوان معادل ۵۰ گرم میوه خشک‌شده میل نماید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید دستگاه سبزی خشک کن خانگیخرید میوه خشک کن خانگیخشک کنخشک کن خانگیسبزی خشکمیوه خشکمیوه خشک و سبزی خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *