خرید دستگاه خشک کن | مشخصات، قیمت طیب لی


خرید دستگاه خشک کن | مشخصات، قیمت طیب لی

آشنایی با میوه و سبزی خشک

میوه و سبزی خشک در فرآیندی به دست می‌آید که درصد بسیار زیادی از آب موجود در میوه گرفته می‌شود. این فرآیند باقی میوه‌ها را همچنان سالم نگه می‌دارد، بنابراین قسمت باقی مانده از نظر مواد مغذی ارزش بالایی دارد و می‌تواند همچنان خوشمزه باشد.
بسیاری از متخصصان تغذیه بر این باورند که میوه‌های خشک شده، تا زمانی که به صورت متعادل مورد استفاده قرار بگیرند انتخابی مغذی و مناسب به حساب می‌آیند. در واقع تحقیقات جدید نشان داده اند خوردن میوه‌های خشک با رژیمی سالم و کاهش چاقی در ارتباط است.
البته میوه کامل و غیر فرآوری شده همیشه بهترین انتخاب است. اما وقتی بحث انتخاب بین انواع میوه است، میوه‌های خشک همیشه از آب میوه و یا میوه نخوردن انتخاب بهتری هستند.
میوه‌های خشک عمر طولانی دارند و به سادگی می‌توانند به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار بگیرند و یا جا به جا شوند.

1-گارانتی دستگاه خشک کن

2-پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت سازنده دستگاه خشک کن میوه و سبزی

3-آموزش های عملی و حضوری و غیر حضوری شرکت سازنده دستگاه خشک کن میوه و سبزی

و…..

امروز یعنی در قرن بیست و یک نیز میوه ها خشک می شوند اما دیگر دلیل آن خشک کردن آن ها نگه داری از آن ها برای مدت طولانی نمی باشد و بیشتر برای استفاده های صنعتی استفاده می شود چرا که میوه های خشک شده به مانند دیگر میوه های خشک دارای تمامی ویتامین های موجود در داخل میو های تازه می باشد.

میوه های خشک شده به دلیل غنی بودن ویتامین هایشان، برای میان وعده ها و پذیرایی از مهمان ها در فصل زمستان بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته اند. در صورتی که این کار با شیوه مناسبی انجام شود حتی از نوع تازه آن نیز طعم بهتری دارند. به جای پرداخت هزینه های گزاف برای خرید نوع آماده آن ها که حتی از بهداشتی بودنشان نیز مطمئن نیستید، می توانید خودتان میوه های اضافی که هر بار در یخچال می مانند را خشک کنید.

گروه ماشین سازی طیب لی به لطف خداوند و وجود مهندسین ذبده و برتر، سالهاست توانسته پرونده ی کاری خود را از  تولید کننده های موفق بسیاری پر کند.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

چگونگی خشک کردن میوهخشک کنسبزی خشکسبزی خشککنمیوه خشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *