خرید دستگاه خشک کن ماهی ومیگو

دستگاه خشک کن سه کابین

چگونه یک دستگاه خشک کن ماهی ومیگو مناسب خریداری کنیم؟

انسان ها از قدیم از ماهی به عنوان یک ماده غذایی استفاده می کرده اند. تصاویر و اشکال در غارها و دیواره‌های معابر محل زندگی نشان دهنده قدمت چند هزار ساله استفاده از آن است، بشر حتی به صورت خام نیز آن را تجربه کرده است، البته پس از پختن به طعم بهتر آن پی برده و از آن پس در برنامه غذایی خود به عنوان یک غذای خوشمزه به طور مکرر استفاده کرده است.

همانطور که از نام دستگاه ماهی خشک کن پیداست جهت خشک نمودن انواع ماهی مورد استفاده قرار میگیرد که در زمان گذشته این کار توسط خشک کردن در زیر نور خورشید صورت میگرفت که علاوه بر بهداشتی نبودن آن ، زمان بسیار زیادی نیز میبرد.

روش خشک کردن میگو

خیلی از افراد به اشتباه مستقیما اقدام به خشک کردن میگو می کنند که این کار باعث تیره شدن آن می شود.ابتدا باید میگو را آب پز یا بخار پز کنیم.برای جلوگیری از خشک شدن و شکننده شدن بافتش به آب آن 3درصد نمک اضافه می کنیم .

روش اول :

میگو ی تازه رو با پوست با نمک زیاد ی در آب در حال جوش می گزاریم تا پخته و رنگ آن نارنجی گردد.

بعد از پخت بسیار عالی میگو باید آن ها را در ظرفی بریزیم تا آب اضافی خارج گردد و آن ها را زیر نور خورشید خشک کنیم توجه داشته باشید روزانه میگو ها را می بایست جا به جا کرد تا همه جا یآن خشک گردد.

روش دوم:

میگو ها را در ماهی تابه ای بریزید و بعد کمی آن ها را تفت دهید و بعد آن ها را در دستگاه های خشک کن ماهی و میگو ی ماشین سازی طیب لی بریزید و آن ها را خشک کنید.

روش سوم:

میگو را با کمی آب نمک میگزاریم کمی جوش بزند و بعد از سر آن ها را آویزان می کنیم تا خشک شوند.

 میگو و ماهی  برای چه مرض های مناسب نیست؟

افسردگی و فراموشی در گروه بیماری های سرد قرار دارند و اگر هم ماهی با مصلحاتش خورده شود برای این گروه از بیماران مناسب نیست. در مورد بیماری های قلبی، اگر مشکلات قلبی در اثر اختلالات ناشی از گرمی مزاج رخ دهد مصرف ماهی توصیه می شود، اما در غیر این صورت سردی ماهی خود سست و ضعیف کننده قلب خواهد بود که بهتر است در این خصوص میگو و اشپل که طبع گرمی دارند را جایگزین ماهی کرد. اشپل و میگو از تقویت کننده های حافظه و هوش و التیام دهنده افسردگی هستند، اما چون ماهی رطوبت زیادی دارد و تولید کننده بلغم است،و برای این بیماری ها خوب نیست.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید بهترین دستگاه خشک کنخرید دستگاه خشک کنخشک کن میگودستگاه میگو خشک کنمیگو و ماهی خشک شدهمیوه خشکمیوه و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *