خرید دستگاه خشک کن صنعتی برای انواع میوه


خرید دستگاه خشک کن صنعتی برای انواع میوه ئ سبزیجات ماشین سازی طیب لی

میوه خشک به اندازه میوه تازه خاصیت دارد، و این نکته در صورتی حقیقت دارد، که میوه خشک با روش‌های بهداشتی و بدون مواد افزودنی (مانند آب شکر، شربت، مواد نگهدرنده و…) تهیه شده باشد.

ویتامین‌ها و موادمعدنی موجود در میوه خشک طبیعی در مقایسه با میوه تازه غلظت بیشتری دارد و این نکته به دلیل از دست رفتن آب و رطوبت میوه تازه است.

میوه خشک یا چیپس میوه خواص زیادی دارد و از این رو دارای ارزش غذایی بالایی است. میوه خشک یک خوراکی انرژی‌زا است و به عنوان یک میان‌وعده، مصرف بالایی دارد؛ مصرف میوه خشک به صورت روزانه به افرادی که فعالیت‌هایی فکری، ورزشی یا هر فعالیتی که نیاز به انرژی و کالری بالایی دارد، توصیه می‌شود.

بازار میوه خشک:

همان طور که می دانید نبض بازار به دست مشتری است و بنابراین هر چه به نیازهای مشتری بیشتر توجه شود، می توان شاهد فروش بیشتر و توسعه ی بازار کار میوه خشک بود.

در حال حاضر در خصوص انواع میوه خشک های عرضه شده در کشور، هر دو روش عرضه به صورت بسته بندی و فله ای انجام می گیرد و هر کدام مشتریان خود را دارند.

اما بدون شک توجه بیشتر به سمت تولید میوه خشک بسته بندی شده هم به لحاظ بهداشتی بودن و سلامت محصول و هم از نظر بحث های تبلیغاتی و تأثیر بسته بندی شیک در جذب مشتری، حائز اهمیت بیشتری می باشد.

خشککن ها…:

دستگاه باید بتواند به خوبی تمامی میوه هایی را که در داخل محفظه ی آن قرار گرفته است را به صورت کاملا یک دست خشک نمایند چرا که در صورتی که دستگاه توانایی این کار را نداشته باشد باید در حین خشک کردن میوه ها آن ها را جا به جا نمود که این به هیچ وجه برای تولید کننده ایده آل نمی باشد.

دستگاه های خشک کن میوه وسبزی ماشین سازی طیب لی در مدل های مختلف کابینی و تونلی طراحی و ساخته می شوند و برای محصولات مختلفی نظیر میوه ها(سیب، آلو، پرتقال، انجیر، انگور، موز، آناناس، توت فرنگی و…)، سبزیجات(گیاهان دارویی، نعناع، آویشن و…)، گوشت، مرغ، ماهی، میگو، جلبک، کرم میلورم، کشک، مواد دارویی، مواد شیمیایی، گچ برگ و … کاربرد دارند.

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن:

از مزایای استفاده از دستگاه های خشک کن، سرعت بخشیدن به امر تولید، رعایت شدن اصول بهداشتی، تولید محصولی با کیفیت بالاتر، کاهش دور ریز و غیره می باشد. شرکت آراد ماشین تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید خشک کردن میوه و سبزی را طراحی و تولید می کند.

 برای اینکه میوه خشک شما به صورت یکدست و صاف خشک شود باید از دستگاه میوه خشک کن استفاده کنید.

کار با دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی:

بعد از خرید دستگاه های خشک کن میوه و سبزی شما باید بتوانید به خوبی با آن ها کار کنید و تمامی ویژگی های آن را بشناسید چرا که بدون آموختن این موارد خرید بهترین دستگاه نیز برای شما مفید نخواهد بود.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغال زاییچگونگی خشک کردن میوهخرید خشک کن میوه و سبزیخرید دستگاه میوه و سبزی خشک کنخشک کنخشککن برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *