ویژگی های خرید دستگاه خشک کن سیر ماشین سازی طیب لی

خواص سیر به قدری زیاد است که با خواندن فواید و خواص آن شاید خود را مجبور به استفاده ازآن در هر وعده غذایی و در طول روز بکنید و در اکثر غا ها آن را استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید در مصرف این گیاه پرخاصیت زیاد روی نیز نکنید…

سیر خشک یکی از چاشنی های بسیار کاربردی (به دلیل طبع گرم) در غذای شمال کشور و اکثر نقاط مرطوب و معتدل کشور است. از این پودر بصورت ترکیب با دیگر ادویه ها یا تکی استفاده می شود.

پس یکی از محصولات پر فروشی که می توانید آن را به صورت گرانول و یا درسته خشک کرده و به بازار های داخلی و خارجی عرضه کنید سیر می باشد.کسانی که در شمال کشور هسنند می توانند با استفاده از دستگاه های خشک کن سیر ماشین سازی طیب لی یک کسب و کار عالی و خانگی برای خود راه اندازی کنند.

فواید سیر:

از سالهای دور تا کنون از سیر برای صافکردن خون استفاده می شده است. سیر حاوی ترکیبات گوگرد است که سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده و پتانسیل بالایی در نابودی تومورهای سرطانی دارد و انواع سکته ها دارد.

تسکین دندان درد

تسکین سر درد های میگرنی

درمان نفخ و یبوست

درمان سوختگی های خفیف و…

از محدو فواید بیشمار این گیاه معجزه دار می باشد.

خشک کردن سیر:

چندین روش برای خشک کردن سیر وجود دارد:

1-خشک کردن به روش سنتی و سایه خشک

2- خشک کردن سیر تازه به کمک فر

3-استفاده از دستگاه های خشک کن سیر ماشین سازی طیب لی

ساده ترین روش خشک کردن سیر تازه این است که ابتدا سیر را پوست کنده و حلقه حلقه کنید و روی سینی های ذستگاه های خشک کن سیر ریخته و دستگاه را با دما و تایم درست روشن کنید.

شما برای تولید یک محصول باکیفیت نیاز به آموزش هایی دارید تا بتوانید بحث فرآوری میوه و سبزیجات و صیفی جت را به خوبی جلو ببرید و در نتیجه یک محصول با کیفیت را از دستگاه های خشک کن خارج کنید که می توانید آموزش ها را در اینجا ببینید.

سیر برای درمان بیماری های مختلفی ازجمله آسم، برونشیت، روماتیسم، نقرس، میخچه و زگیل (به صورت موضعی)، سل، دندان درد، نیش زدگی و فشار خون بالا مفید است. در ضمن،سنگ کلیه را خرد می کند و در ضدعفونی کردن دستگاه های ادراری و عفونت های واژینال و مثانه نیز مؤثر است.

امروزه دیگر استفاده از میوه های خشک شده و سبزیجات خشک شده و این گیاهان خشک شده نظیر سیر،پیاز و…به مانند گذشته صرفا برای استفاده های شخصی نمی باشد و می توان از آن ها برای کسب در آمد استفاده نمود و تبدیل به یک صنعت شده است.

دستگاه خشک کن سیردر ظرفیت های مختلف صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی  توسط شرکت ماشین سازی طیب لی  طراحی و تولید شده است. این دستگاه ها علاوه بر داشتن کیفیت و عملکرد بالا، با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کن سبزی صنعتیخشک کردن سیرخشک کن بصرفهخشک کن سیر و یازدستگاه سیر خشک کن خانگیسیر خشکفروش دستگاه خشک کنمیوه و سبزی خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *