خرید دستگاه خشک کن سه کابین ماشین سازی طیب لی


خرید دستگاه خشک کن سه کابین ماشین سازی طیب لی

همانگونه که میدانید مصرف میوه به واسطه داشتن فیبر و ویتامین ها در حفظ سلامت بدن و پوست و مو اهمیت فراوان دارد. میوه از اقلام ضروری سبد خانوار است و در خرید تمام مردم دنیا وجود دارد. برخی میوه ها مختص هر فصلی از سال هستند و برای استفاده این میوه ها در سایر فصول می توانید آن را خشک کنید. میوه خشک ( چیپس میوه) دارای ارزش غذایی بسیار بالا می باشد و تمام مواد مغذی و ویتامین ها و مواد معدنی میوه تازه در آن حفظ می شود. میوه خشک یکی از اقلام پذیرایی محسوب می شود، به ویژه در ایران و در مناسبت های شب یلدا و عید نوروز جایگاه ویژه ای دارد. حتی می توانید از میوه خشک داخل دمنوش های خود استفاده کنید و از خواص آن بهره ببرید.

شک کردن میوها به دلیل این که یک پیشه ی قدیمی است که صنعتی شده به دو روش صورت می گیرد که هر کدام از این روش ها خصوصیات و معایب خاص خود را دارند

در روش سنتی خشک کردن میوه ها ، میوه ها را در زیر نور آفتاب قرار می دهند و بعد از گذشت مدت زمانی که میوه خشک شد آن را جمع آوری می کنند.

خشک کن میوه و سبزی:

اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای سلامتی خود و خانواده تان ارزش قائلید و قصد دارید از میوه های خشک شده به عنوان درآمدی در منزل و یک حرفه از آن بهره ببرید و در کنار آجیل و خشکبار از میوه خشک شده هم استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی ماشی سازی طیب لی است.

اگر در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و تحقیقات گسترده ای کرده باشید، با  در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف راحت  می توانید یک انتخاب عالی و پر سود برای سرمایه گذاری داشته باشید. از این رو بهترین راهکار ارتباط گرفتن با عرضه کننده های تخصصی و بزرگی همچون مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارای مدل های متنوعی است که قیمت هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت است و این تفاوت در قیمت  دستگاه ها ی خشک کن  براساس تعداد سینی هایشان،ظرفیتشان،نوع پشتییانی و شرکت سازنده و…. می باشد.

روش خشک کردن دستگاه های خشک کن:

جهت خشک کردن مواد مصرفی داخل دستگاه باید گردش هوا وجود داشته باشد زیرا گردش هوا میان مواد رطوبت آن را می گیرد. پس هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی دفترچه راهنمای محصول را مطالعه نمایید تا با مشخصات آن آشنا شوید.

توجه به دما و گرمای هر محصول نکته مهمی در خشک کردن آن است و قرار نیست زمانی که قدرت دستگاه زیاد باشد مدت زمان کمتری در خشک شدن میوه ها صرف شود. همچنین توان دستگاه های میوه خشک کن خانگی 200 وات تا 1000 وات می باشد.

ظرفیت دستگاه خشک کن:

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های40, 100, 200, 300 و 450 کیلوگرم در هر پارت ساخته می‌شوند.
کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی 900 کیلوگرم در ساعت است.
نکته مهم : منظور از ظرفیت دستگاه میوه خشک کن، ظرفیت ورودی محصول است و عدد آن نشان دهنده میزان محصول قابل خشک شدن در هر بار استفاده از دستگاه میوه و سبزی خشک کن است

میوه خشک های درشت خریدار بیشتری دارند و همچنین از کیفیت بیشتری برخوردار هستند .

سرعت دستگاه در خشک کردن میوه و سبزیجات فاکتور مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد، اگر دستگاه شما دارای سرعت بالایی در خشک کردن باشد شما میتوانید در روز چندبار از دستگاه خروجی بگیرید و میزان تولیدی چیپس میوه خود را افزایش دهید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید میوه خشک کن خانگیخشک کنخشک کن سبزی خانگیدستگاه سبزی خشک کن خانگیسبزی خشک کنمیوه خشک شدهمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *