خرید دستگاه خشک کن زغال

دستگاه خشک کن سه کابین

چه دستگاهی برای  خشک کن زغال مناسب هست؟

خشک کردن زغال فعال به دلیل اندازه ی آن ها امکان خشک کردن با هر دستگاهی را ندارد و باید این دستگاه خشک کن به نحوی تنظیم شود که بتواند با حداقل میزان سرعت هوا روی زغال ها از پراکندکی و پخش شدن آن ها جلوگیری نمود لذا سیستم کنترلی این دستگاه خشک کن باید کاملا قابل کنترل باشد.

فرآیند رطوبت گیری و خشک کردن مواد اولیه ترکیب شده پیش از عملیات فشرده سازی و سپس تولید بریکت خام با بکارگیری از اکسترودر، انجام می پذیرد. این فرآیند باید به طور صحیح و درست انجام گیرد و میزان درصد مواد اولیه وارد شده در دستگاه خشک کن در مقایسه بامقدار اندازه ورودی باید از پیش مشخص شده باشد که در صورت غیر، دربخش عملیات فشرده سازی و تولید بریکت در اکسترودر اختلال و مشکل ایجاد می گردد.

موارد مصرف زغال

برای استفاده های شخصی از قبیل اسفاده برای کباب کردن و همین طور استعال دخانیات را می دانیم و مقصود ما بیشتر موارد مصرف صنعتی این ماده می باشد که می تواند برای عموم مردم مفید و قابل استفاده می باشد.

نوع جدیدی از زغال به نام زغال فعال یا کربن فعال چند سالی است وارد بازار شده و جزء مواد اولیه اصلی بسیاری از محصولات امروزی قرار گرفته است. کربن فعال یک پودر کاملاً سیاه رنگ، بدون بو و بدون طعم است که از پوست گردو و نارگیل به‌دست می‌آید. این ماده که سال‌های طولانی در تصفیه آب معمولاً به منظور حذف ترکیبات آلی طبیعی، ترکیبات بو و مواد شیمیایی استفاده می‌شده چند سالی است که در محصولات جدید و به روز به ویژه محصولات خوراکی کاربرد فراوان یافته است.

مهم‌ترین خاصیت کربن فعال گیاهی، جذب آلودگی‌ها، سموم و سایر ذرات مضر است که در تمامی محصولات حاوی کربن فعال از این خاصیت مهم استفاده می‌شود. معروف‌ترین آزمایش در این حوزه، آزمایش تصفیه آب با کربن گیاهی است که پس از ترکیب کربن فعال با آب، تمام مواد مضر و آلاینده از قبیل حلال‌ها، آفت‌کش‌ها، ضایعات صنعتی و سایر مواد شیمیایی جذب شده و در نتیجه آب تصفیه می‌شود. به همین دلیل است که در سیستم های تصفیه آب سراسر جهان از این ماده استفاده می‌شود.

انواع دستگاه خشک کن زغال

 خشک کن دوار

خشک کن سینوسی

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغالزاییخرید خشک کن گازیخرید خشک کن مناسبخشک کردن زغالدرآمدزغال خشکزغال خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *