خرید دستگاه خشک کن میوه در شمال


خرید دستگاه خشک کن  میوه و سبزی در شمال

شما برای انتخاب و خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب باید به مسائل و فاکتور های زیادی توجه کنید و از مشاورین و مهندسین منتخب از این صنعت یاری بگیرید.

گروه ماشین سازی طیب لی یکی از شرکت ها ی برتر می باشد که می تواند شما را در خرید این دستگاه های خشک کن میوه و سبزی یاری کنند.

یکی از مناطقی که در آن صنعت خشک کردن میوه و سبزی جواب میدهد مناطق شمالی ایران می باشد.

طبیعتا یکی از مهم ترین معیارها برای خرید میوه خشک کن ، هزینه و قیمت آن محصول است که بسته به نوع دستگاه، برند و ویژگی های آن متغیر خواهد بود.

یکی از مسائلی که بیشتر افراد با آن سر و کار دارند تولید صدا در دستگاه های میوه خشک کن است. در این راستا باید گفت که به دلیل وجود فن در این دستگاه میزانی از این تولید صدا طبیعی و اجتناب ناپذیر است. با این حال شما می توانید با توجه به مدلی که انتخاب می کنید بر روی نوعی از میوه خشک کن دست بگذارید که تولید صدای آن در حداقل شکل ممکن باشد. با این حال بد نیست اشاره کنیم که دستگاه های میوه خشک کنی که دارای جریان افقی هستند به مراتب صدای کمتری از نمونه هایی با جریان عمودی تولید می کنند. در نهایت نیز بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که بهتر است به دنبال مدل هایی باشید که لوازم جانبی آنها قابل شست و شو باشند.

برندهای موجود دستگاه های خشک کن میوه و سبزی:

برندهایی که به تولید و عرضه دستگاه میوه خشک کن می پردازند از تنوع بالایی برخوردار هستند که طبیعتا هر کدام کیفیت های متفاوتی دارند.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی که شما می بایست انتخاب کنید چه در حجم خانگی و چه در حجم صنعتی و در حجم نیمه صنعتی ،باید دارای کنترلر تایمر و دما باشد.

البته میوه و ها و دستگاه های خشک کن از نظر هم تایم خشک کردن و خشک شدن و درجه ی  دمای خشک شدن بسیار با یکدیگر متغیر می باشد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کن میوه و سبزیخرید سبزی خشک کنخرید میوه خشک کن با کیفیتدرآمئشغلمیوه خشکمیوه خشک کن گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *