خرید دستگاه خشک کن خرما


ویژگی های یک  دستگاه خشک کن خرما خوب

انواع خرما خشک ایرانی در بسته بندی متنوع توسط گروه آراد خرما به بازار عرضه می گردد. چنانچه قصد خرید عمده و صادرات خرما خشک را دارید، کافی است با کارشناسان فروش مجموعه ماشین سازی طیب لی در ارتباط باشید. تلاش در حذف واسطه ها و عرضه بهترین دستگاه های خشک کن میوه و محصولات کشاورزی با قیمت مناسب توانسته به بازار ایران رونق بدهد و زمینه اشتغال هزاران جوان بیکار در کشور را فراهم سازد.

خواص خرمای خشک شده:

امروزه با پیشرفت جوامع بشری بیماری ها هم پیشرفت زیادی کرده اند و یکی از راه های نجات انسان از بیماری های مختلف شناخت کامل طبیعت و آشنایی با خواص گیاهان و میوه ها است.

از مهمترین میوه هایی که در قرآن از آنها نام برده شده است می توانیم به میوه ی بهشتی خرما اشاره کنیم.

برای سلامت دندان

جلوگیری از آلزایمر

برای افزایش انرژی بدن

کاهش فشار خون

برای درمان کم خونی

انواع خرمای خشک:

  • خرما خشک ربی
  • پیارم
  • زاهدی (قصب)
  • دیری
  • بریم

یک نکته برای شما:

شما می توانیدخرما را حتی از شب قبل خیس کنید و فردا صبح مصرف کنید به تقویت قلب های ضعیف کمک زیادی کرده اید.می توانیدد برای گرفتن نتیجه بهتر این کار را دو بار در هفته انجام دهید.

خرما معمولا در شرایط آب و هوایی گرم و خشک کشت می شود. اکثر مناطق جنوبی ایران مستعد رشد نخلستان های خرما هستند.پس یکی از مناطقی که می توان دستگاه خشک کن خرما را در آن جا استفاده کرد و از طرفی درآمد خوبی هم از آن بدست آورد مناطق جنوبی ایران می باشد. از طرفی به دلیل مناطق کویری و وجود گرد و خاک، در زمان رشد و برداشت خرما پوسته آن غبار می گیرد و بهترین استفاده از این نوع خرما ها،خشک کردن آن ها و رساندن به بازار های خارجی می باشد.

نحوه ی کارکرد دستگاه خشک کن خرما:

همانطور که اشاره شد پس از شستشوی خرما، نیاز است تا رطوبت آن گرفته شود؛ تا سبب ترشیدگی و خرابی محصول نشود.
دستگاه خشک کن خرما با استفاده از فن های دمنده  و مکنده هوا میوه را خشک می کند و با سیرکولاسیون منظمی که دارد باعث یکنواخت خشک شدن محصول شما می شود.

این دستگاه ها دارای تنظیم درجه ی دما،رطوبت و تایم می باشد تا شما بتوانید زمان و تایم ومیزان رطوبتی که مدنظر دارید را خودتون انتخاب کنید ودستگاه ها ی خشک کن با توجه به خودکار بودن تمام مواردی که گفته شد پس از اتمام تایم دستگاه خشک کن خرمای شما به طور خودکار خاموش می شود.

تابلو برق و سنسورهای کاربردی در دستگاه های خشک کن میوه و سبزی از سطح کیفیت بی نظیری برخوردارند و اطلاعات دقیقی را تحویل مصرف کننده می دهند، در نتیجه رنگ، شکل و میزان رطوبت تولیدی به صورت کاملاً یکنواخت به میوه ها و سبزیجات می رسد.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغالزاییخرما خشکخرید خشک کن خانگیخرید دستگاه سبزی خشک کن ارزانخشک کن خرماخشک کن خرما و میوهدستگاه خشک کن میوهمیوه و سبزی خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *