خرید دستگاه خشک کن تونلی


خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی تونلی ماشین سازی طیب لی

میوه‌های خشک سال‌هاست  وارد بازار تنقلات شده‌اند و طرفداران زیادی دارند. مخلوط‌کردن آن‌ها با آجیل یا سرو انفرادی آن‌ها در میهمانی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها به‌عنوان تنقلات، به امری عادی و قسمتی از توقعات میهمانان یا مشتریان تبدیل شده است.
میوه خشک فقط میوه تازه بی آب است، در واقع اکثر مواد مغذی دی میوه خشک به صورت خالص تر و مغذی تر یافت میشود. منتها باید از میوه خشک مرغوب و با کیفیت استفاده کنید.

بسته بندی میوه خشک:

بهترین وسیله هایی که میتوان برای بسته بندی میوه خشک استفاده کرد شامل : ظروف پلاستیکی دردار، کیسه های فریزر پلاستیکی، بسته بندی وکیوم

ظرفیت دستگاه خشک کن:

به خاطر داشته باشید که ظرفیت، یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب دستگاه خشک کن است. باید بدانید که در روز تصمیم دارید چند کیلو میوه، سبزی، گوشت و… خشک کنید.

زمانی که به سازنده دستگاه خشک کن و یا فروشنده دستگاه، ظرفیت تولید خود در روز را اعلام می کنید، به این نکته نیز توجه داشته باشید که منظور شما، میزان محصول ورودی به دستگاه است یا میزان خروجی از دستگاه.

تقریبا خروجی دستگاه های خشک کن بین 10 الی 20 درصد محصول ورودی است. این میزان با توجه به نوع محصول و میزان رطوبت آن متفاوت می باشد.

دستگاه خشکن تونلی به صورت نواری و کانتینیوس می باشد.خشک کن کانتینیوز بسته به نوع محصول مورد خشک شدن به صورت یک یا سه طبقه ساخته می شود. این خشک کن صنعتی نسبت به خشک کن  بستر سیال، خشک کن تصعیدی و خشک کن تحت خلا دارای قیمت پایین تری می باشد و هزینه نگهداری و تعمیرات این خشک کن ارزان تر است .خشک کن تونلی در خطوط تولید سبزی خشک و میوه خشک و جهت کاهش رطوبت مواد قبل از دستگاه سرخ کن ،کاربرد دارد .

انواع خشک کن:

دستگاه خشک کن با مکانیزم های متفاوتی ساخته می شود. دستگاه های خشک کن کابینی، تونلی، روتاری و وکیوم از انواع خشک کن هایی است که در شرکت  ماشین سازی طیب لی و برای صنایع مختلف شیمیایی، بهداشتی و غذایی تولید می شوند.

میوه های خشک همچنین حاوی فیبر بیشتری هستند و نسبت به میوه تازه مقدار بیشتری از آنتی اکسیدان ها به نام فنول را دارا می باشند. فیبر با بیماری های قلبی، چاقی و برخی از انواع سرطان مبارزه می کند.
فنول ها نیز به مبارزه با بیماری های قلبی، دیابت، انواع مختلفی از سرطان و بیماری های دژنراتیو مغزی کمک می کنند.

میوه خشک ماشین سازی طیب لی:

در این بازار شما می‌توانید انواع میوه‌های خشک را از دسته‌بندی آجیل و خشکبار به‌صورت تک میوه یا مخلوطی از میوه‌ها، به مقدار دلخواه از صد گرم تا چند کیلوگرم سفارش دهید. همچنین می‌توانید قبل از ثبت خرید، محصولات را از نظر قیمت، کیفیت و سلامت، مقایسه کنید.

خشک کردن تنها روش برای نگه داری از مواد غذایی نبوده و از روش های دیگری مانند شور کردن و ترش کردن نیز استفاده می شده اما به دلیل این که این روش ها امکان استفاده از مواد غذایی را در استفاده ها محدود می کرده و همین طور به دلیل این که این دو روش موجب افزایش وزن و حجم مواد غذایی می شده لذا استفاده از آن ها چندان برای مردم جالب نبوده و رونق نداشته است

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

آموزش نحوه خشک کردناشتغال زاییخرید خشک کن میوه بصرفهخشککنخشککن سبزی ایرانیسبزی خشککن ایرانیمیوه خشکمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *