خرید دستگاه خشک کن با گارانتی


چگونه یک دستگاه خشک کن با گارانتی خریداری کنیم؟

از قدیم تا کنون با تولید میوه ها و فاسد شدن و کپک زدن آنها به دلیل عدم امکان نگه داری از آن ها برای مدت طولانی به دلیل ناتوانی در کنترل شرایط دمایی میوه ها به راحتی کپک می زدنند چرا که قارچ ها در محیط مرطوبت به راحتی رشد می کنند به همین دلیل بود که بشر به این فکر افتاد که با کاهش رطوبت داخل بافت میوه ها قارچ ها امکان رشد نخواهند داشت اما به دلیل عدم پیشرفت تکنولوژی میوه ها در زیر نور آفتاب خشک می شدند.

به گزارش مهر، محققان دانشکده پزشکی هاروارد عنوان می کنند در برخی موارد مصرف برخی میوه های خشک حتی از میوه تازه هم سالم تر است.

موارد مصرف میوه خشک

میوه خشک و تاثیر آن بر رشد بدن

مصرف میوه خشک برای کوهنوردان

میوه خشک در کنار صبحانه

 میوه خشک میانوعده سالم

از خواص درمانی تحت تاثیر مصرف میوه های خشک شده می توان به درمان یبوست، درمان کم خونی، کنترل پوکی استخوان، درمان فشار خون بالا و درمان نقرس اشاره کرد.

خواص دیگر میوه های خشک شده تا به امروز ثابت نشده ولی اطلاعاتی وجود دارد که نشان می دهد با توجه به سالم بودن میوه خشک، می تواند در درمان دیگر بیماری ها نیز به صورت غیر مستقیم تاثیر داشته باشد.

معمولاً میوه های خشک در مقایسه با میوه های تازه، فیبر و آنتی اکسیدان های بیشتری دارند. تحقیقات نشان داده است که فیبر و آنتی اکسیدان ها با بیماری های قلبی، چاقی و سرطان مبارزه می کنند.

دستگاه خشک کن میوه، سبزیجات و لواشک صنعتی ماشین سازی طیب لی به صورت تک کابین و دو کابین و سه کابین طراحی شده و از نوع کابینی می باشد، امروزه از این دستگاه ها در کارگاه ها و کارخانجات تولید خشکبار و مواد غذایی استفاده می شود که از قابلیت تولید فرآورده ها به صورت کاملاً یکسان و همتراز برخوردار است.

تابلو برق و سنسورهای کاربردی در دستگاه های خشک کن میوه و سبزی از سطح کیفیت بی نظیری برخوردارند و اطلاعات دقیقی را تحویل مصرف کننده می دهند، در نتیجه رنگ، شکل و میزان رطوبت تولیدی به صورت کاملاً یکنواخت به میوه ها و سبزیجات می رسد.

امروزه با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا، دستگاه های خشک کن در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید شده اند که قادر به خشک کردن محصولات در حجم های بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن هستند.

قیمت دستگاه خشک کن میوه و سبزی  به ظرفیت تولید میوه خشک توسط آن بستگی دارد. همچنین نوع مصرف انرژی برقی یا گازی نیز در قیمت این نوع دستگاه تاثیر می گذارد.

برای مشاهده قیمت دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی اینجا کلیک کنید.

قابل ذکر است که تمامی دستگاه های خشک کن میوه و سبزی دارای 1 سال ضمانت بی قید و شرط و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

 

آموزش ها

اشتغالزاییخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخرید دستگاه سبزی خشک کن خانگیخشککن میوهدرآمددستگاه میوه و سبزی خشک کن گازیمیوه خشک کن ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *